کدام درب ‌ضد سرقت مناسب مناطق شرجی است؟

گروه صنعتی سورین وود کلیه درب های ضد سرقت را با کیفیت عالی و کمترین قیمت ممکن برای شما عزیزان تهیه می نماید.
همچنین اندازه گیری و بازدید و نقشه برداری توسط تیم محبوب با طراحی حرفه ای توسط مهندسین دکوراسیون داخلی و طراحی 3D (سه بعدی ) با کمترین قیمت درب ضد سرقت  انجام می شود. خرید مستقیم واتسپ  و اینستاگرام برای اطلاعات بیشتر روی لینک گروه سورین وود کلیک کنید.

 

درب ضد سرقت سورین وود
درب ضد سرقت سورین وود
پیشنهاد خرید

درب مدرن کد 52

تومان3,900,000خرید کنید

کدام درب ‌ضد سرقت مناسب مناطق شرجی است؟

مناطق شرجی مانند استان‌ های شمالی و جنوبی کشور از آب و هوای مرطوب و نیمه خشک و نیمه سرد برخوردار هستند.

درب ‌ضد سرقت رویه فلز

برای این مناطق به کار می رود، باید مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و موقعیت جوی داشته باشد تا دچار پوسیدگی نشود و یا مورد حمله حشرات قرار نگیرد.

زمانی که درب ‌ضد سرقت مناسبی برای این مناطق شرجی انتخاب شود، مطمئنا نه دچار پوسیدگی و نه به محلی برای ضد قارچ و حشرات تبدیل می شود.

برای این که یک درب چنین ویژگی هایی داشته باشد، از مواد متریال خاصی در ساخت آن به کار می برند.

با ما در این مقاله از سورین وود به عنوان تولیدکننده برتر در بازار ساخت انواع درب‌ها و پنجره‌ها  همراه باشید، تا شما را با بهترین نوع درب ‌ضد سرقتی که می توانید برای مناطق شرجی تهیه کنید، بیشتر آشنا کنیم.

از کجا درب ضد سرقت بخریم؟
مشاهده

 

انواع درب ضد سرقت سورین وود
انواع درب ضد سرقت سورین وود

مناسب‌ترین جنس درب ‌ضد سرقت برای مناطق شرجی

چوب، آلومینیوم و آهن از مهمترین و کاربردی‌ترین موادی هستند که در ساخت درب ‌ضد سرقت به کار می رود.

البته در این میان آهن بهترین و مناسب‌ترین متریال مورد استفاده برای مناطق شرجی است، چرا که در برابر رطوبت هوا مقاومت بالایی دارد، مخصوصا با وجود این که با مواد مانند ضد زنگ و رنگ استاتیک پوشانده می‌شود.

بنابراین توصیه می شود برای این مناطق که رطوبت هوا بسیار بالا است، از درب ‌ضد سرقت با رویه فلز استفاده کنید تا بتوانید مدت زمان طولانی از درب ‌ضد سرقت خود بهره مند شوید.

مشخصات درب ‌ضدسرقت فلزی

این مدل درب ضد سرقت یک لایه فلزی دارد و عموما از این درب‌ ها برای قسمت ورودی ساختمان به کار می برند، هم چنین به کیفیت رنگی که روی آن به کار برده شده است نیز دقت نمایید. این رنگ‌ها باید پلی یورتان درجه یک باشند.

برخی از انواع درب‌ های ‌ضد سرقت که در فضای باز به کار می روند نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر اشعه‌های UV مقاومت بالایی داشته باشند.

 

درب ضد سرقت سورین وود
درب ضد سرقت سورین وود

چرا باید از درب ‌ضد سرقت در بخش بیرونی ساختمان استفاده کرد؟

ممکن است به این دلیل که درب ورود ساختمان در فضای باز قرار دارد و در معرض آفتاب و باد و باران قرار می گیرد، از درب ضد سرقت صرفه نظر کرده باشید، مخصوصا اگر در مناطق شرجی و پرباران همچون استان‌های شمالی کشور زندگی می کنید.

کدام درب ضد سرقت برای مناطق مرطوب مناسب است

اما مسئله امنیت ساختمان به قدری مهم  است که تولیدکنندگان درب‌های ‌ضدسرقت وارد عمل شدند و اقدام به ساخت درب‌های ‌ضدسرقت کردند که می توانند در عین ‌ضدسرقت بودن، ضد رطوبت و در برابر نور مستقیم خورشید مقاوم باشند.

نکات مهم در خرید درب ضد سرقت
مشاهده

توصیه می شود برای درب ورودی ساختمان مخصوصا در مناطق شرجی از محصولات درجه 2 و 3 استفاده نکنید، چراکه در مدت زمان کوتاهی شاهد پوسیدگی و رنگ پریدگی آن خواهید بود.

این درب‌های ‌ضدسرقت درجه 2 و 3 و ام دی اف، روکش چوب، پی  وی سی و لمینت ساخته شده‌اند که اگر در فضای باز از آن‌ ها استفاده شود، بعد از حدود 2 سال به دلیل آفتاب خوردگی، رنگ و لعاب خود را از دست می دهند. در مناطق شرجی نیز روکش چوبی این درب‌ها به طور کل تغییر خواهد کرد.

بنابراین توصیه می شود درب ‌ضدسرقت در مناطق شرجی را با این ویژگی‌ها تهیه کنید:

  • درب ‌ضدسرقت فلزی
  • درب ‌ضدسرقت مقاوم در برابر اشعه UV نور خورشید
  • درب ‌ضدسرقت استیل

شما می توانید به وب سایت سورین وود مراجعه کنید و انواع درب‌ها و پنجره‌های تولیدی را در تنوع مختلف مشاهده کنید و در صورت نیاز به مشورت و پاسخگویی به سوالات خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید که می‌توانند با توجه به موقعیت‌های اقلیمی و جوی منطقه‌ای که زندگی می‌کنید، بهترین نوع درب ضدسرقت را به شما پیشنهاد دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره با ما (24ساعته)
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟