درب ضد سرقت مدرن

در مقاله (درب ضد سرقت مدرن) به معرفی و توضیح انواع مختلف درب ضد سرقت و کارایی آنها به سبک مدرن در مدل های  درب ضد سرقت ایرانی، درب ضد سرقت چینی، درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت ایتالیایی و انواع درب ضد سرقت چوبی و درب ضد سرقت فلزی و درب ضد سرقت سکوریت و مدلهای مختلف درب ضد سرقت میپردازیم. با گروه سورین وود همراه باشید.

ما تولید کننده درب ضد سرقت در مدل های مختلف هستیم.

مدل های مختلف درب ضد سرقت سورین وود
مدل های مختلف درب ضد سرقت سورین وود

برای خرید مستقیم به  واتسپ  و اینستاگرام پیغام بده و برای اطلاعات بیشتر روی لینک گروه سورین وود کلیک کنید.

پیشنهاد خرید

درب مدرن کد 02

تومان5,200,000خرید کنید

انواع درب ضد سرقت موجود در بازار

در عصری که ایمنی و طراحی مدرن به محبوب ترین ویژگی ها برای درب ورودی خانه ها تبدیل شده است، باعث شده که توجه به ایمنی و جزئیات طراحی به محبوب ترین ویژگی ها تبدیل شوند.

درب های ضد سرقت مدرن انتخابی نتیجه بخش برای دارا بودن حداکثری از امنیت تبدیل شده است.

دربهای ضد سرقت مدرن دارای طراحی فزاینده‌ای هستند که ویژگی‌های امنیتی و عملکردی آنها را تکمیل می‌کند، ترکیبی از طراحی معاصر و امنیت را با درب های ضد سرقت مدرن سورین وود برای خود فراهم کنید.

قیمت درب ضد سرقت ارزان

هر ارزانی بی دلیل نیست، ولی در مورد خرید درب ضد سرقت ارزان میتوان به نکاتی اشاره نمود که در کنار کیفیت بالا قیمت ارزانی برای شما داشته باشد. درب ضد سرقت از اجزای مختلفی تشکیل شده است که در قیمت آن تاثیر دارد. از کجا درب ضد سرقت بخریم یک سوالی است که به ما نشان میدهد که مهم است کیفیت بالا و قیمت ارزان درب ضد سرقت پس بهترین خرید درب ضد سرقت بستگی به این دو مقوله دارد یکی کیفیت بالا و دیگیری قیمت ارزان که گروه صنعتی سورین وود این دو را در کنار هم به شما خریداران عزیز هدیه میدهد، تا بهترین درب ضد سرقت را به کمترین قیمت ممکن تهیه نمایید.

درب ضد سرقت مدرن

مدل های مختلف درب ضد سرقت در مجموعه سورین وود موجود میباشد ما تولید کننده عمده و تک درب ضد سرقت در غرب تهران میباشیم. یکی از مدل های درب ضد سرقت که جدیدا برس شده است و دارای کیفیت بالایی میباشد درب ضد سرقت مدرن میباشد این مدل درب در کنار استحکام دارای ظاهری مدرن است و به طراحی جدید خانه های شما میآید، یعنی شما با یک تیر دو نشان میزنید مثلا در کنار کیفیت بالای درب ضد سرقت شما یک درب به روز و مدرن از جنس رویه سکوریت و یا رویه چوب و شیشه و یا درب ضد سرقت فلز شیشه با طراحی مدرن میباشد.

کدام درب ‌ضد سرقت مناسب مناطق شرجی است؟
مشاهده
فروش درب ضد سرقت 

ما فروشنده و تولید کننده انواع درب ضد سرقت هستیم که با قیمت ارزان ولی با کیفیت بالا درب ضد سرقت را تولید و به فروش میرسانیم فروش انواع درب ضد سرقت کلاسیک و یا درب ضد سرقت فلزی یکی از چندین مدل از دربهای ضد سرقت مجموعه سورین وود میباشد که به شما راهنمایی میکند که درب ضد سرقت را از کجا و چگونه تهیه نمیایید.

 

درب ضد سرقت شطرنجی سورین وود
درب ضد سرقت شطرنجی سورین وود

درب های ضد سرقت موجود در بازار را می توان با توجه به مولفه های زیر تقسیم بندی کرد:

  1. ابعاد
  2. رنگ
  3. روکش
  4. کاربرد

سایز و ابعاد درب ضد سرقت مدرن

درب ضد سرقت مدرن بر اساس ابعاد و سایز تولید قیمت های متفاوتی دارد، مثال اینکه حالت استاندارد تولید درب ضد سرقت در کارخانه سایز 210 در 110 و یا سایز 105 در 210 میباشد. ولی شما میتوانید این مدل درب های ضد سرقت را در ابعاد و سازهای مختلف به مجموعه سورین وود سفارش دهید.

رنگ بندی درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت را میتوان در رنگ های مختلف تولید کرد چخ چهارچوب و چه دستگیره و روکش میتواند رنگ های متنوعی داشته باشد تا با محیط و جای مورد استفاده شما هارمونی داشته باشد.

روکش های درب ضد سرقت

مدل های درب ضد سرقت بر اساس روکش های آن مشخص میشود روکش های درب ضد سرقت از جنس های مختلفی تشکیل شده است که میتوان به روکش چوبی ، روکش پی وی سی ، روکش فلزی و روکش شیشه سکوریت اشاره نمود

کاربردهای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت عموما کاربرد های یکی دارند و از ورود افراد غریبه و سارقین به حریم شخصی شما جلوگیری مینمایند، این درب ها را میتوان در محیط های بیرون و داخل خانه نیز استفاده نمود مثلا درب انباری ضد سرقت یکی از نمونه های آن میباشد.

 

درب-ضد-سرقت-رویه-فلز-آروین
درب-ضد-سرقت-رویه-فلز-آروین

درب ضد سرقت مدرن

این نمونه درب ضد سرقت را می توان به دو مدل مدرن و کلاسیک تقسیم بندی کرد. درب های ضد سرقت مدرن و کلاسیک از نظر ساختار و امنیت و میزان مقاومت با هم تفاوتی ندارند، اما آنچه که این نوع درب ها را از هم متمایز می کند طراحی، روکش، ابعاد، یراق آلات، کشور تولید کننده، جنس و متریال بکار رفته در آنها می باشد، بطوریکه درب ضد سرقت کلاسیک دارای طراحی به شیوه قدیمی است اما در طراحی درب مدرن از سبک مینیمال استفاده شده و دیگر خبری از برجستگی های زیاد روی درب ها نیست و طراحی آن دارای جذابیت ظاهری بیشتری است.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره سورین وود
مشاهده

کیفیت درب ضد سرقت مدرن

بنابراین به خاطر داشته باشید که تمامی درب های ضد سرقت از لحاظ کیفیت با هم برابری می کنند اما اگر بابت هزینه نگرانی خاصی ندارید و قصد دارید درب منزل را با دکوراسیون فضای خانه هماهنگ نمایید بهتر است یک درب ضد سرقت لوکس و مدرن امروزی سازگار با تزئینات محیط داخلی خانه یا محل کار خود و مطابق با سلیقه خود خریداری کنید.

مسئله حایز اهمیت در درب ضد سرقت مدرن قیمت مقرون به صرفه آن ها نسبت به درب های لوکس و تشریفاتی است زیرا متریال بکار رفته در آنها بسیار کمتر از درب ضد سرقت لوکس می باشد زیرا از برجستگی کمتری در ظاهر برخوردار است.

 

درب ضد سرقت ترمو گلس سورین وود
درب ضد سرقت ترمو گلس سورین وود

ایده ها و الهامات درب های ضد سرقت مدرن

درب های ضد سرقت نه تنها بوجود آورنده امنیت و زیبایی، بلکه ترکیبی عالی از طراحی و عملکرد را برای مشتریان به همراه آورده که آرامش ذهنی را که صاحبان خانه به دنبال آن هستند را مانند لباسی زیبا و بی بدیل، فراهم می کند.

شخص به طور غیرمنتظره ای متوجه می شود که امنیت، طراحی و مدرنیته را از طریق درب های امنیتی بدست آورده و به این ترتیب است که جنبه زیبایی شناسی مکمل جنبه کاربردی این نوع درب ها می شود.

درب ضد سرقت مدرن فلزی

با درب های ضد سرقت سورین وود، امنیت و عملکرد همراه با طراحی و سفارشی سازی ترکیب شده است. نتیجه کار، معماری منحصربفرد ورودی است که به نمای ساختمان جذابیت می بخشد، یک طراحی عالی با تمام اجزای امنیتی برای محافظت از ورودی خانه شما.

درب ضد سرقت مدرن ترک

این مدل درب نیز همانند درب های مدرن ضد سرقت میباشد با این تفاوت که تولید کشور ترکیه میباشد. کیفیت این درب های ضد سرقت برابر با نمونه های ایرانی تولید گروه صنعتی سورین وود میباشد.

درب ضد سرقت لوکس چیست؟
درب ضد سرقت لوکس چیست؟
پیشنهاد خرید

درب مدرن کد 51 دور طلایی

تومان5,200,000خرید کنید

ویژگی های اساسی درب امنیتی

از جمله مهم ترین نکاتی که در انتخاب درب محافظ باید به آن توجه کرد، کلاس ضد دزدی آن است. کلاس های مختلفی وجود دارد که با توجه به مقاومتی که درب می تواند ایجاد کند از 1 تا 6 شماره گذاری می شوند که 5 و 6 قوی ترین کلاس ها هستند.

تفاوت قفل ایرانی و ترکیه ای درب ضد سرقت
مشاهده

البته لازم به ذکر است که اینها برای حفاظت حداکثری از محیط های غیر مسکونی مانند بانک ها، ساعت فروشی ها، جواهر فروشی ها، محیط های نظامی و سفارتخانه ها مناسب هستند. کلاس های 3 و 4، استانداردهای امنیتی بالاتری برای حفاظت از مناطق مسکونی بزرگ و واحدهای مسکونی فردی فراهم می کنند.

قیمت درب ضد سرقت مدرن

علاوه بر این، باید به عایق حرارتی و صوتی نیز توجه کرد. یک درب امنیتی خوب عایق بندی مناسب و کافی را تضمین می کند، در نتیجه راحتی بیشتر در خانه و همچنین صرفه جویی بیشتر در انرژی نیز تضمین خواهد شد.

عایق بندی عوامل جوی متفاوت از جمله هوا، آب، باد، آتش و همچنین طوفان را پوشش می دهد.

درب های ضد سرقت لاکچری

عملکردهایی که درب های ضد سرقت سورین وود را متمایز می سازد عبارتند از:

هوابندی، قفل هوا یا تنظیم فشار هوا (درهای موجود در طبقه بندی های 2 تا 4 که نشان دهنده توانایی آنها برای جلوگیری از عبور هوا هستند)، ضد آب بودن (موجود در کلاس های 0 تا 9) و مقاومت در برابر باد که به مقاومت مکانیکی درب ضد سرقت در برابر عبور باد اشاره دارد.

دو مزیت دیگر که باید در نظر گرفته شود مقاومت در برابر آتش (به خواست مشتری، درب ضد سرقت می تواند به گواهی مقاومت در برابر آتش نیز تجهیز شود) و مقاومت در برابر ضربات طوفان (از طریق “آزمایش موشک”) ناشی از چرخه های مداوم و شدید باد است.

علاوه بر این، درب های امنیتی مدرن دارای عناصر تکنولوژیکی واقعی هستند. آخرین مدل‌ها دارای گزینه‌ها و عملکردهای پیشرفته شامل سیستم‌های باز و بسته کردن درب از راه دور با گوشی هوشمند یا اثرانگشت خوان هستند.

 

انواع درب ضد سرقت سورین وود
انواع درب ضد سرقت سورین وود

مزایای استفاده از درب ضد سرقت مدرن

  • تولید در رنگ های مختلف مطابق سلیقه مشتری
  • سبک طراحی با توجه به دکوراسیون محیط
  • تغییر در استفاده از یراق آلات مورد استفاده روی درب
  • استفاده از قفل های هوشمند بمنظور مقاوم سازی بیشتر

درب ضد سرقت مدرن قیمت

سورین وود در زمینه تولید درب ضد سرقت مدرن موقعیت برجسته ای دارد تا محصولی بسیار ایمن، انحصاری و دارای طراحی زیبایی شناختی را به مشتریان خود ارائه دهد.

در محیطی که امنیت و طراحی به طور فزاینده‌ای در هم تنیده شده‌اند، سورین وود با ارائه دربهای امنیتی مدرن که امنیت را همراه با طراحی زیبایی‌شناسی به شیوه‌ای مثال زدنی متعادل می سازد، ظهور کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره با ما (24ساعته)
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟