روش اندازه گیری درب اتاقی و چهارچوب

روش اندازه گیری درب اتاقی و چهارچوب - سورین وود
روش اندازه گیری درب اتاقی و چهارچوب – سورین وود

روش های اندازه گیری درب داخلی:

درب داخلی یا همان درب اتاقی با روش خاصی اندازه گیری میشود، شما اگر درب اتاقی را میخواهید تعویض کنید کافیست از قسمت داخل ان در عرض درب از هر دو طرف اندازه گیری را انجام دهید و از ازتفاع هم تا روی زمین همین کار را با متر استاندارد انجام دهید.

درب ضد سرقت سورین وود
درب ضد سرقت سورین وود

بررسی دقیق اندازه گیری درب اتاقی

روش اندازه گیری درب اتاقی استاندارد به شما کمک میکند که وقتی درب خود را سفارش میدهید بدون هیچ مشکل و کوچک و بزرگ بودن آن درب به صورت صحیح در جاب خود نصب شود.

روش اندازه گیری درب داخلی:

برای اندازه گیری درب اتاقی در صورتی که قصد تعویض درب قدیمی را دارید کافیست طول و عرض درب را اندازه گیری نمایید، منظور از طول و عرض درب اندازه بحش داخلی درب می باشد که درون چهارچوب می افتد .

درب مدرن سورن وود
درب مدرن سورن وود

بهترین روش اندازه گیری درب اتاقی

بهترین روش برای اندازه گیری درب‌های اتاقی، اندازه گیری درب بعد از نصب چارچوب است. در این حالت شما با یک متر مناسب می‌توانید بسیار راحت و سریع اندازه‌های دقیق درب داخلی اتاق را به دست آورید. برای اندازه گیری باید به این ترتیب عمل کنید.

انواع درب ضد سرقت سورین وود
انواع درب ضد سرقت سورین وود

اندازه گیری ارتفاع

برای اندازه گیری ارتفاع درب داخلی اتاقی کار ساده‌تری دارید. برای این کار باید سر متر را در گودی گوشه درب قرار داده و آن را تا بالاترین نقطه در گودی چارچوب اندازه گیری کنید. اندازه گیری باید بسیار دقیق باشد و از رند کردن اعداد پرهیز شود.

درب ضد سرقت چوبی
مشاهده

اگر درب دارای آستانه باشد اندازه گیری از گودی پشت آستانه درب صورت می‌گیرد و در صورتی که درب فاقد آستانه باشد، اندازه گیری از کف تا گودی چارچوب انجام می‌شود.

توصیه می‌شود که برای اندازه گیری از یک متر مناسب با درجه‌بندی استاندارد و روشن استفاده کنید که در نمایش اعداد دچار خطا و اشتباه نشوید.

فیلم روش اندازه گیری درب اتاقی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره با ما (24ساعته)
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟