درب ضد سرقت مدرن

انواع درب ضد سرقت مردن سورین وود
انواع درب ضد سرقت سورین وود
پیشنهاد خرید

درب مدرن کد 02

تومان5,200,000خرید کنید

به چه درب هایی درب ضد سرقت مدرن گفته میشود؟

درب ضد سرقت را می توان به دو مدل مدرن و کلاسیک و لوکس تقسیم بندی کرد. درب های ضد سرقت مدرن و کلاسیک و لوکس از نظر ساختار و امنیت و میزان مقاومت با هم تفاوتی ندارند، اما آنچه که این نوع درب های ضد سرقت را از هم متمایز می کند طراحی، روکش، ابعاد، یراق آلات، کشور تولید کننده، جنس و متریال بکار رفته در آنها می باشد، بطوریکه درب ضد سرقت کلاسیک دارای طراحی به شیوه قدیمی است اما در طراحی درب مدرن و لوکس از سبک مینیمال استفاده شده و دیگر خبری از برجستگی های زیاد روی درب های ضد سرقت نیست و طراحی آن دارای جذابیت ظاهری بیشتری است.

بنابراین به خاطر داشته باشید که تمامی درب های ضد سرقت از لحاظ کیفیت با هم برابری می کنند اما اگر بابت هزینه نگرانی خاصی ندارید و قصد دارید درب منزل را با دکوراسیون فضای خانه هماهنگ نمایید بهتر است یک درب ضد سرقت لوکس و مدرن امروزی سازگار با تزئینات محیط داخلی خانه یا محل کار خود و مطابق با سلیقه خود خریداری کنید.

مسئله حایز اهمیت در درب ضد سرقت مدرن قیمت مقرون به صرفه آن ها نسبت به درب های لوکس و تشریفاتی است زیرا متریال بکار رفته در آنها بسیار کمتر از درب ضد سرقت لوکس می باشد زیرا از برجستگی کمتری در ظاهر برخوردار است.

معرفی درب ضد سرقت مدرن

امروزه درب ضد سرقت مدرن طرفداران زیادی پیدا کرده است، چرا که یکی از دلایل انتخاب درب ضد سرقت مدرن مینیمال بودن این نوع درب ضد سرقت استاندارد است.

دلیل این انتخاب سلیقه و علایق مصرف کنندگان درب ضد سرقت رو به سبک های مدرن و امروزی میباشد.

شکل ظاهری درب ضد سرقت مدرن برای خانه های امروزی  سازگاری بیشتری به همراه دارد، سبک مدرن درب ضد سرقت قالبا دارای خط های تیز و تند میباشد.

چرا در ضد سرقت مدرن گزینه مناسبی است ؟

به این دلیل که درب ضد سرقت مدرن ایرانی در کنار سادگی و ظاهر زیبایی که دارد نسبت به بقیه درب های ضد سرقت قیمت مقرون به صرفه ای دارد و از لحاظ کیفیت و کارایی با مدل های دیگر درب ضد سرقت یکی است.

گروه صنعتی سورین وود تولید کننده انواع درب ضد سرقت استاندارد  و همچنین تولید کننده درب اتاقی مدرن و درب مینیمال با کیفیت عالی و کمترین قیمت ممکن برای شما عزیزان تهیه می نماید.
همچنین اندازه گیری و بازدید ونصب توسط تیم محبوب با طراحی حرفه ای توسط مهندسین و همکاران مجموعه  با کمترین قیمت انجام می شود.

خرید مستقیم واتسپ  و اینستاگرام برای اطلاعات بیشتر روی لینک گروه سورین وود کلیک کنید.

درب ضد سرقت مدرن شیشه و رنگ سفید سورین وود سورین وود
درب ضد سرقت مدرن شیشه و رنگ سفید سورین وود
پیشنهاد خرید

درب مدرن کد 51 دور طلایی

تومان5,200,000خرید کنید

انواع درب ضد سرقت موجود در بازار

در عصری که ایمنی و طراحی مدرن به محبوب ترین ویژگی ها برای درب ورودی خانه ها تبدیل شده است، باعث شده که توجه به ایمنی و جزئیات طراحی به محبوب ترین ویژگی ها تبدیل شوند. درب های ضد سرقت مدرن انتخابی نتیجه بخش برای دارا بودن حداکثری از امنیت تبدیل شده است. درب‌های ضد سرقت مدرن دارای طراحی فزاینده‌ای هستند که ویژگی‌های امنیتی و عملکردی آنها را تکمیل می‌کند. ترکیبی از طراحی معاصر و امنیت را با درب های ضد سرقت مدرن سورین وود برای خود فراهم کنید.

درب های ضد سرقت موجود در بازار را می توان با توجه به مولفه های زیر تقسیم بندی کرد:

  • ابعاد درب ضد سرقت
  • رنگ درب ضد سرقت
  • روکش درب ضد سرقت
  • کاربرد درب ضد سرقت

درب ضد سرقت مدرن چه مزایایی دارد؟

در ساخت درب ضد سرقت مدرن از مواد اولیه و قطعات با کیفیت و همچنین از چوب های استاندارد و متریال مقاوم و اورجینال استفاده شده است تا به خانه و محیط کار و وردی منزل شما ظاهری زیبا و امروزی بدهد.

در طراحی درب ضد سرقت مدرن از الگوهای قدیمی پیروی نکرده و الگویی منحصر به فرد دارد.

درب های ضد سرقت مدرن: ایده ها و الهامات

این مدل درب های ضد سرقت نه تنها بوجود آورنده امنیت و زیبایی، بلکه ترکیبی عالی از طراحی و عملکرد را برای مشتریان به همراه آورده که آرامش ذهنی را که صاحبان خانه به دنبال آن هستند را مانند لباسی زیبا و بی بدیل، فراهم می کند.

انواع درب ضد سرقت
مشاهده

شخص به طور غیرمنتظره ای متوجه می شود که امنیت، طراحی و مدرنیته را از طریق درب های امنیتی بدست آورده و به این ترتیب است که جنبه زیبایی شناسی مکمل جنبه کاربردی این نوع درب ها می شود.

با درب های ضد سرقت سورین وود، امنیت و عملکرد همراه با طراحی و سفارشی سازی ترکیب شده است. نتیجه کار، معماری منحصربفرد ورودی است که به نمای ساختمان جذابیت می بخشد، یک طراحی عالی با تمام اجزای امنیتی برای محافظت از ورودی خانه شما.

درب ضد سرقت مدرن راپود شیشه سورین وود
درب ضد سرقت مدرن راپود شیشه سورین وود

جنس و روکش  درب ضد سرقت مدرن چیست؟

به صورت کلی روکش درب ضد سرقت مدرن از انواع مختلف چوب که عمده ترین آنها چوب گردو، راش و بلوط است درست میشود و همچنین درب ضد سرقت مدرن استاندارد از متریال های استیل، شیشه، سکوریت، آلومینیوم، آهن هم مورد استفاده در درب ضد سرقت مدل مدرن است.

معرفی درب ضد سرقت مدرن چوب گردو

درب ضد سرقت مدرن از جنس چوب گردو جزو گران ترین مدرل درب ضد سرقت میباشد، که در حال حاظر در ساخت انواع درب ضد سرقت مدرن و استاندارد مورد استفاده قرار میگیرد.

»تمامی انواع محصولاتی که توسط این گروه تولید می‌شود مطابق با استاندارهای جهانی ساخته شده‌اند و کیفیت بالایی دارند.«

درب ضد سرقت مدرن بتن و شیشه سورین وود
درب ضد سرقت مدرن بتن و شیشه سورین وود

قیمت درب ضد سرقت مدرن

درب ضد سرقت مدرن دارای روکش های مختلف و اجزای متفاوتی میباشد که تمامی این موارد در قیمت درب ضد سرقت مدرن متفاوت است، همچنین ابعاد و نوع و مدل درب ضد سرقت استاندار مدرن بر قیمت داین مدل درب ضد سرقت تاثیر گذار میباشد.

قیمت درب ضد سرقت مدرن ایرانی 

در مقایسه با مدل مشابه درب ضد سرقت چینی به دلیل کیفیت بهتر و گارانتی 2 ساله دارای قیمت بالاتری میباشد، ولی در مقایسه با درب ضد سرقت مدرن ترک و یا درب ضد سرقت مدرن ایتالیایی ارزان تر است.

درب ضد سرقت مدرن سفید

رنگ سفید در بیشتر محصولات زیبایی خاصی میدهد، این امر در مورد درب ضد سرقت هم به همین شکل است فروش درب ضد سرقت مدرن سفید بسیار بالا بوده و تولید کنندگان درب ضد سرقت از رنگ سفید برای درب های ضد سرقت مدرن و اساتاندارد خود استفاده میکنند و عموما در مدل فلزی و چوبی و پی وی سی تولید میشود.

معرفی انواع درب ضد سرقت مدرن

معرفی درب ضد سرقت مدرن ترک

درب ضد سرقت مدرن انواع و مدل های محتلفی دارد که عموما در بازار ایران شامل :

  • ایرانی : درب ضد سرقت مدرن ایرانی
  • ایتالیایی : درب ضد سرقت مدرن ایتالیایی
  • ترک : درب ضد سرقت مدرن ترک
  • چینی : درب ضد سرقت مدرن چینی

 

درب ضد سرقت سورین وود
درب ضد سرقت سورین وود

*در ادامه مقاله درب ضد سرقت مدرن چیست؟ به صورت تخصصی انواع درب ضد سرقت از نظر کشور سازنده را توضیح میدهیم.*

معرفی درب ضد سرقت مدرن ایرانی

درب های ضد سرقت مدرن و همچنین مدل های دیگر درب ضد سرقت ایرانی با استاندار بالا در ایران تولید میشود، کارخانه جات و همچنین تولیدی های درب ضد سرقت در سراسر کشور و بخصوص در تهران و اطراف تهران پراکنده هستند، عموما تولید کنندگان درب ضد سرقت مدرن از مواد و قطعات درجه یک ایرانی در تولید درب ضد سرقت استفاده مینمایند.

درب ضد سرقت مدرن ایرانی از کجا بخریم؟

اگر نیاز به خرید درب ضد سرقت دارید حتما درب ضد سرقت مدرن را از تولیدی های معتبر و کارخانه جات تولید درب ضد سرقت تهیه نمایید چون علاوه بر گارانتی معتبر، قیمت درب ضد سرقت را ارزان تر و با اطمینان کامل خریداری مینمایید.

درب ضد سرقت مدرن فلزی

عموما به درب ضد سرقت که رویه آن از فلز بوده و طرحی شیک و جذاب داشته باشد درب ضد سرقت مدرن یا لوکس گفته میشود.

درب ضد سرقت مدرن فلز شیشه
درب ضد سرقت مدرن فلز شیشه

خرید درب ضد سرقت از کارخانه

شما میتوانید زیباترین درب های ضد سرقت و همچنین ارزان ترین درب ضد سرقت مدرن را از گروه صنعتی سورین وود تهیه نمایید.

قیمت درب ضد سرقت 1403 در مجموعه سورین وود

درب ضد سرقت ایرانی سورین وود

گروه تولیدی سورین وود با سابقه 10 ساله در زمینه تولید و عرضه انواع درب ضد سرقت استاندارد و ایمن و همچنین تولید انواع درب مدرن، درب لابی، درب ساختمانی، درب ضد حریق، انواع درب اتاقی، درب حمام، درب حیاطی و باغی و همچنین صنایع چوبی از جمله کابینت و انواع کمد دیواری و خدمات پس از فروش با گارانتی 2 ساله همراه با فاکتور رسمی در خدمت مشتریان عزیز میباشد.

قیمت درب ضد سرقت 1403
مشاهده

قیمت درب ضد سرقت مدرن ایرانی

درب ضد سرقت مدرن قیمت های متفاوتی دارد که بستگی به جنس درب و لوازم مصرفی بکار رفته متغیر میباشد، ولی با توجه به بودجه شما فروش درب ضد سرقت ارزان و با کیفیت یکی از راه هایی است که مجموعه سورین وود در اختیار مشتریان خود میگذارد.

 

درب ضد سرقت السا گردویی
درب ضد سرقت السا گردویی

خصوصیات کلی  درب ضد سرقت ایرانی استاندار:

  1. شکل زیبا و استاندار درب ضد سرقت و همچنین روکش هایی از جنس چوب و فلز و ام دی اف و همچنین رنگ بندی مختلف مطابق با سلیقه مشتریان و دوربین و چشمی تعبیه شده بر روی درب ضد سرقت این دربهای زیبای ضد سرقت را متمایز نموده است.
  2. مدل لولا و همچنین مدل باز شدن درب ضد سرقت مدرن متفاوت از درب های دیگر میباشد.
  3. دور تا دور قسمت داخلی درب ضد سرقت با نوار مستحکم و قویی پوشانده شده است تا درز بندی قویی بین درب و چهار چوب ایجاد شود تا گرد و غبار و آودگی های محیط بیرون و همچنین مهمتریم مسئله که این نوار درز گیر انجام میدهد باعث عایق شدن در برابر سرما و گرما و همچنین صدا میباشد.
  4. قطر ورق به کار رفته در درب ضد سرقت بیش از یک میلی متر است که خود گویای امنیت و استحکام درب ضد سرقت است، مدل قفل درب های ضد سرقت دارای چندین دنده هستند که در سه حالت مختلف عمل می کنند.
  5. قابلیت نصب آسان این مدل درب که در پایان عملیات ساخت برای کسانی که ساز اقدام به نصب درب های ضد سرقت می شود که این منجر به کمترین خسارت به درب است.
  6. مدل های بسیار زیاد و قیمت ارزان درب ضد سرقت با توجه به مواد مصرف شده و همچنین مقاومت و کارایی بالای درب و ابزار یراق آن و تنوع در اندازه و قطر های آن.
  7. درون درب ضد سرقت از ورقه های آهنی قویی و بسیار محکم استفاده میشود، که مانع از هر نوع ورود سارقان می شود. ساختار آن ها به گونه ای است که بعد از نصب غیر قابل اهرم کردن است.
  8. زیباترین درب های ضد سرقت را میتوان در این مدل درب ها دید و انتخاب کرد.

 

انواع درب ضد سرقت سورین وود
انواع درب ضد سرقت سورین وود

قیمت درب ضد سرقت مدرن

چند سالی میشود که تولیدات درب ضد سرقت ایرانی دارای استاندار جهانی شده است و برای همین موضوع دیگر اجازه واردات درب های آماده ضد سرقت را از کشور همسایه نمیدهند، البته این امر باعث شده صنعت درب ضد سرقت در ایران جان دوباره گرفته و تولید کننده های داخلی عرضه درب ضد سرقت را بیشتر و کیفیت آن را بالا ببرند و انواع درب ضد سرقت استاندار را تولید نمایند.

قیمت درب ضد سرقت ۱۴۰۲

در سال 1402 گروه سورین وود قیمت تمامی درب های ضد سرقت و داخلی خود را هماهنگ با بازار داخلی قیمت گذاری نمود و ارزان ترین درب ضد سرقت مدرن ولی بالاترین کفیت و استقامت و زیبایی را برای مصرف کننده به ارمغان آورد.

قیمت درب ضد سرقت 1403

همچنین گر.ه صنعتی سورین وود با تکیه به 15 سال سابقه در امر تولید درب ضد سرقت مدرن در سال جدید سال 1403 هم به همان رسم قدیمی قیمت درب های ضد سرقت مدرن و درب ضد سرقت فلزی و همچنین درب های داخلی و درب داخلی مدرن خود را با کترین قیمت و بالاترین کیفیت و زیبایی چشمگیر و استاندارد ایران به بازار کشور ارائه نموده است.

درب ضد سرقت شطرنجی سورین وود
درب ضد سرقت شطرنجی سورین وود

قیمت درب ضد سرقت لوکس

درب ضد سرقت مدل های مختلفی دارد که یکی از آنها درب ضد سرقت لوکس یا لاکچری میباشد، که عموما درب ضد سرقت لابی یا سایز بزرگ تر است درب ضد سرقت لوکس را میتوان با رنگبندی های متفاوت و اشگال گوناگو میباشد. در نگاه اول درب ضد سرقت بعد از ایمنی زیبایی و کارایی و ماندگاری بالایی باید داشته باشد که این مدل درب ضد سرقت دارای خصوصیات ذکر شده میباشد.

درب ضد سرقت مدرن راپود شیشه رویه فلز
درب ضد سرقت مدرن راپود شیشه رویه فلز

خرید درب ضد سرقت از کارخانه

انواع درب ضد سرقت را شما میتوانید بدون واسطه و با قیمت ارزان تر و کیفیت بالاتر از کارخانه جات تولید درب ضد سرقت تهیه نمایید. گروه تولیدی سورین وود انواع درب ضد سرقت را با کیفیت و قیمت ارزان برای شما فراهم نموده است.

پر فروش ترین درب ضد سرقت
مشاهده

پرفروش ترین درب ضد سرقت

برای امنیت بیشتر خانه ها و شرکت ها به درب ضد سرقت احتیاج ویژه ای دارند به همین سفارش برای درب ضد سرقت رو به افزایش بده و همچنین کیفیت درب ضد سرقت هم بالا رفته است پرفروش ترین درب های ضد سرقت عموما دارای خصوصیاتی از جمله کیفیت ساخت زیبایی بالا و رنگ بندی زیبا میباشند که در منوی درب های ضد سرقت سورین وود میتوانید انواع درب ضد سرقت را مشاهده نمایید.

ویژگی های اساسی درب امنیتی

از جمله مهم ترین نکاتی که در انتخاب درب محافظ باید به آن توجه کرد، کلاس ضد دزدی آن است. کلاس های مختلفی وجود دارد که با توجه به مقاومتی که درب می تواند ایجاد کند از 1 تا 6 شماره گذاری می شوند که 5 و 6 قوی ترین کلاس ها هستند. البته لازم به ذکر است که اینها برای حفاظت حداکثری از محیط های غیر مسکونی مانند بانک ها، ساعت فروشی ها، جواهر فروشی ها، محیط های نظامی و سفارتخانه ها مناسب هستند. کلاس های 3 و 4، استانداردهای امنیتی بالاتری برای حفاظت از مناطق مسکونی بزرگ و واحدهای مسکونی فردی فراهم می کنند.

علاوه بر این، باید به عایق حرارتی و صوتی نیز توجه کرد. یک درب امنیتی خوب عایق بندی مناسب و کافی را تضمین می کند، در نتیجه راحتی بیشتر در خانه و همچنین صرفه جویی بیشتر در انرژی نیز تضمین خواهد شد.

عایق بندی عوامل جوی متفاوت از جمله هوا، آب، باد، آتش و همچنین طوفان را پوشش می دهد. عملکردهایی که درب های ضد سرقت سورین وود را متمایز می سازد عبارتند از: هوابندی، قفل هوا یا تنظیم فشار هوا (درهای موجود در طبقه بندی های 2 تا 4 که نشان دهنده توانایی آنها برای جلوگیری از عبور هوا هستند)، ضد آب بودن (موجود در کلاس های 0 تا 9) و مقاومت در برابر باد که به مقاومت مکانیکی درب ضد سرقت در برابر عبور باد اشاره دارد.

دو مزیت دیگر که باید در نظر گرفته شود مقاومت در برابر آتش (به خواست مشتری، درب ضد سرقت می تواند به گواهی مقاومت در برابر آتش نیز تجهیز شود) و مقاومت در برابر ضربات طوفان (از طریق “آزمایش موشک”) ناشی از چرخه های مداوم و شدید باد است.

علاوه بر این، درب های امنیتی مدرن دارای عناصر تکنولوژیکی واقعی هستند. آخرین مدل‌ها دارای گزینه‌ها و عملکردهای پیشرفته شامل سیستم‌های باز و بسته کردن درب از راه دور با گوشی هوشمند یا اثرانگشت خوان هستند.

درب ضد سرقت مدرن سورین وود
درب ضد سرقت مدرن سورین وود

درب ضد سرقت مدرن

این مدل درب ضد سرقت برای ساختمان ها و خانه های مدرن امروزی ساخته شده است. سادگی و به روز بودن در طراحی اجزای ظاهری این محصول یکی از مشخصه های اصلی آن است.

پیشنهاد خرید

درب مدرن کد 52

تومان3,900,000خرید کنید

ساختار درب ضد سرقت مدرن

آنچه که باعث تفاوت اصلی این محصول و محصولات لوکس می شود در ظاهر این درب نمایان است. استفاده از المان های ساده هندسی در طراحی و پرهیز از برجستگی های بسیار در طراحی ساختار ظاهری آن را تشکیل می دهد.

معرفی درب ضد سرقت مدرن ایتالیایی

درب ضد سرقت از مدل ها و رنگ بندی های متنوع ساخته شده است. در ایتالیا درب ضد سرقت با کیفیت بالا ساخته میشود و بازار درب ضد سرقت ایران نیز از این مدل درب استفاده مینمود. به مرور درب ضد سرقت ایرانی جایگزین این مدل درب ضد سرقت ایتالیایی شد.

معرفی درب ضد سرقت مدرن چینی

درب ضد سرقت مدرن سورین وود

مزایای استفاده از درب ضد سرقت مدرن

  • تولید در رنگ های مختلف مطابق سلیقه مشتری
  • سبک طراحی با توجه به دکوراسیون محیط
  • تغییر در استفاده از یراق آلات مورد استفاده روی درب
  • استفاده از قفل های هوشمند بمنظور مقاوم سازی بیشتر

سورین وود در زمینه تولید درب ضد سرقت مدرن موقعیت برجسته ای دارد تا محصولی بسیار ایمن، انحصاری و دارای طراحی زیبایی شناختی را به مشتریان خود ارائه دهد. در محیطی که امنیت و طراحی به طور فزاینده‌ای در هم تنیده شده‌اند، سورین وود با ارائه درب‌های امنیتی مدرن که امنیت را همراه با طراحی زیبایی‌شناسی به شیوه‌ای مثال زدنی متعادل می سازد، ظهور کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره با ما (24ساعته)
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟