نکات مهم در خرید درب ضد سرقت

انواع درب ضد سرقت سورین وود
انواع درب ضد سرقت سورین وود
پیشنهاد خرید

درب ضد سرقت لوتوس

تومان17,000,000خرید کنید

نکات مهم در خرید درب ضد سرقت

در مقاله (نکات مهم در خرید درب ضد سرقت) به معرفی و قیمت و نکات مهم هنگام خرید انواع مختلف درب ضد سرقت و کارایی و مدل های آنها به سبک مدرن و کلاسیک در مدل های  درب ضد سرقت ایرانی، درب ضد سرقت چینی، درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت ایتالیایی و انواع درب ضد سرقت چوبی و درب ضد سرقت فلزی و درب ضد سرقت سکوریت و مدلهای مختلف درب ضد سرقت میپردازیم. با گروه سورین وود همراه باشید.

ما تولید کننده درب ضد سرقت در مدل های مختلف هستیم.

 

انواع درب ضد سرقت مدرن سورین وود
انواع درب ضد سرقت مدرن سورین وود

لیست قیمت درب ضد سرقت سورین وود

 

قیمت درب ضد سرقت سورین وود
قیمت درب ضد سرقت سورین وود
گروه صنعتی سورین وود تولید کننده انواع درب ضد سرقت استاندارد  و همچنین تولید کننده درب اتاقی مدرن و درب مینیمال با کیفیت عالی و کمترین قیمت ممکن برای شما عزیزان تهیه می نماید.

همچنین اندازه گیری و بازدید و نصب توسط تیم محبوب با طراحی حرفه ای توسط مهندسین و همکاران مجموعه  با کمترین قیمت انجام می شود.

خرید مستقیم واتسپ  و اینستاگرام برای اطلاعات بیشتر روی لینک گروه سورین وود کلیک کنید.

 

انواع درب ضد سرقت سورین وود
انواع درب ضد سرقت سورین وود
پیشنهاد خرید

درب ضد سرقت ماکان افقی

تومان10,000,000خرید کنید

ویژگی های اساسی درب امنیتی

از جمله مهم ترین نکاتی که در انتخاب درب محافظ باید به آن توجه کرد، کلاس ضد دزدی آن است. کلاس های مختلفی وجود دارد که با توجه به مقاومتی که درب می تواند ایجاد کند از 1 تا 6 شماره گذاری می شوند که 5 و 6 قوی ترین کلاس ها هستند.

کدام درب ‌ضد سرقت مناسب مناطق شرجی است؟
مشاهده

البته لازم به ذکر است که اینها برای حفاظت حداکثری از محیط های غیر مسکونی مانند بانک ها، ساعت فروشی ها، جواهر فروشی ها، محیط های نظامی و سفارتخانه ها مناسب هستند. کلاس های 3 و 4، استانداردهای امنیتی بالاتری برای حفاظت از مناطق مسکونی بزرگ و واحدهای مسکونی فردی فراهم می کنند.

درب ضد سرقت فلزی سورین وود
درب ضد سرقت فلزی سورین وود

قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی

نکات مهم در خرید درب ضد سرقت ایرانی بستگی به منطقه اس است که درب ضد سرقت در آن استفاده میشود، مثلا در شمال و جنوب کشور که شرایط هوا شرجی و رطوبت بالا دارد باید از دربهای ضد سرقتی استفاده شود که در آن مناطق دوام بیاورند مثالا درب ضد سرقت فلزی و یا درب ضد سرقت تمام شیشه و سا مدل مدرن درب ضد سرقت که با استفاده از چوب ترمو درست شده است میتواند در شمال و جنوب کشور مناسب تر باشد و ماندگاری و طول عمر بیشتری نصب به مدل چوبی و یا روکش پی وی سی داشته باشد.

قیمت درب ضد سرقت ترک اصل

به دلیل ممنوع بودن واردات و نداشتن خدمات پس از فروش درب ضد سرقت اصلی ترک و همچنین کیفیت بالای درب ضد سرقت استاندارد ایرانی گروه صنعتی سورین وود که هیچ تفاوتی در مدل و کیفیت با رقیب ترک خود ندارد.

و جدیدترین درب ضد سرقت ترک را ما در مدل ایرانی تولید و کمترین قیمت برای شما عزیزان فراهم مینماییم.

70٪ از سرقت ها از طریق درب ورودی اتفاق می افتد که این آمار بسیار ترسناکی است.

خرید درب ضد سرقت از کارخانه

در عصری که امنیت در درجه اول اهمیت قرار دارد، حفاظت از خانه ها و مشاغل به یک اولویت تبدیل شده است. درب ضد سرقت نقش مهمی در تقویت ایمنی محیط زندگی ما در برابر تهدیدات احتمالی دارند.

از کجا درب ضد سرقت بخریم؟
مشاهده

لازم نیست اطلاعات زیادی در مورد کیفیت یا ویژگی درب های ضد سرقت بدانید تا متوجه شوید که یک درب کاملاً ایمن در مقایسه با سایر درب های امنیتی موجود در بازار چه تفاوت هایی دارد.

کافی است دستگیره ها و جنس بدنه درب را به دقت بررسی کنید تا متوجه تفاوت های موجود شوید.

 

مدل های درب ضد سرقت سورین وود
مدل های درب ضد سرقت سورین وود

نکته های مهم برای خرید و تشخیص درب ضد سرقت

برای تشخیص دادن بهترین نوع درب ضد سرقت مواردی وجود دارد. این موارد، راهنمای خرید درب ضد سرقت هستند. یکی از آنها توجه به چشمی این درب‌ها است. در حالت کلی تمام درب‌های فلزی و چوبی باید دارای چشمی باشند که در مواقع ضروری امنیت خوبی را برای مشتریان فراهم کند. همچنین یک محصول خوب و درجه یک، دارای دستگیره از جنس فلزهای ضد زنگ است، زیرا که دستگیره این درب‌ها بیشتر در معرض هوا قرار می‌گیرد، به این خاطر توجه به ماده سازنده آن بسیار مهم است.

فریم اصلی درب‌های ضد سرقت، همان بخشی است که روکش در ها را روی آن نصب می‌نمایند. در واقع یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده است که درب ضد سرقت، امنیت خوبی را داشته باشد، این مورد است که فریم در را از مواد کاملاً خاصی می‌سازند که این مواد همه شرایط امنیتی را کاملاً بهبود می‌نماید. همین فریم‌ها هستند که باعث می‌شوند که این درب‌ها ضد صدا باشند.

لیست قیمت درب ضد سرقت 1403

انواع درب ضد سرقت سورین وود
انواع درب ضد سرقت سورین وود
پیشنهاد خرید

درب ضد سرقت ماکان عمودی

تومان10,000,000خرید کنید

خرید درب ضد سرقت از کارخانه

درب ضد سرقت قیمت های متنوعی از 5 میلیون تا 25 میلیون دارد ولی شما اگر این مدل درب ها را از تولید کننده به صورت مستقیم خریداری نمایید میتوانید با کمترین قیمت و سود پایین ارزان ترین درب ضد سرقت را با بهترین کیفیت تهیه نمایید.

پر فروش ترین درب ضد سرقت
مشاهده
درب ضد سرقت سورین وود
درب ضد سرقت سورین وود

قیمت درب ضد سرقت

نکات مهم در خرید درب ضد سرقت به چند عامل بستگی دارد به نوع جنس رویه و استراکچر داخلی و همچنین قفل ها و لولاها و مدل چهارچوب بستگی دارد
قیمت درب ضد سرقت ضد آب

عموما درب های ضد سرقت در برابر آب کم مقاومت دارند ولی دربهای ضد سرقتی هستند که در مناطقی استفاده میشوند که شرجی و رطوبت بالا دارند و برای این مناطق ساخته شده است مثال درب ضد سرقت رویه فلزی و درب ضد سرقت تمام سکوریت و شیشه و همچنین درب ضد سرقت ترمو از این نوع میباشند که ترکیبی از این مدل ها هم در مجموعه سورین وود موجود میباشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره با ما (24ساعته)
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟