قیمت درب ضد سرقت به چه عواملی بستگی دارد؟

درب ضد سرقت سورین وود
درب ضد سرقت سورین وود

قیمت درب ضد سرقت به چه عواملی بستگی دارد؟

در این مقاله (قیمت درب ضد سرقت به چه عواملی بستگی دارد؟) به مدل های مختلف و قیمت خرید درب ضد سرقت ایرانی، همچنین قیمت خرید درب ضد سرقت ترک و زیباترین درب های ضد سرقت با استاندارد جهانی را توضیح میدهیم، که قیمت درب ضد سرقت ارزان و با کیفیت را از کجا بخری و به چه عواملی بستگی دارد. درب ضد سرقت قیمت مناسب پیدا کنی پس با گروه سورین وود همراه باشید.

خرید درب ضد سرقت 

میتونی برای خرید مستقیم به  واتسپ  و اینستاگرام پیغام بدی و برای اطلاعات بیشتر روی لینک گروه سورین وود کلیک کنید.

 

درب ضد سرقت سورین وود
درب ضد سرقت سورین وود

قیمت دربهای ضد سرقت

در این مقاله توضیح میدهیم، قیمت درب ضد سرقت به چه عواملی بستگی دارد؟ همان گونه که توضیح داده شد با توجه به کیفیت درب ضد سرقت و نوع مواد مصرفی و ضخامت و نوع و مدل درب ضد سرقت و همچنین برجستگی و طرح های  درب های ضد سرقت بستگی دارد و قیمت این گونه درب ها نیز افزایش می یابند. قیمت درب ضد سرقت به عوامل دیگر نیز بستگی دارد، مانند کشور سازنده مثلا قیمت درب ضد سرقت ترک با درب ضد سرقت ایتالیایی و درب ضد سرقت چینی متفاوت است. ولی درب ضد سرقت ایرانی استاندارد قیمت پایین تر و کیفیت برابری با انواع درب ضد سرقت دارد.

عوامل مختلفی در تعیین قیمت درب ضد سرقت برجسته تاثیر گذارند ضخامت برجستگی کشور تولید کننده تعداد تجهیزات نصب شده بر قیمت درب ضد سرقت برجسته تاثیر می گذارد.

عوامل مختلف در تعیین قیمت درب ضد سرقت 

استفاده از درب ضد سرقت به یکی از الزامات منازل تبدیل شده است. اما زیبایی این درب ضد سرقت  نیز از مساثل مهمی است که بیشتر مشتریان به آن توجه ویژه دارند. درب ضد سرقت ایرانی از پرطرفدارترین محصولاتی است که در بازار درب ضد سرقت به فروش می رسد.

پنج عامل تاثیرگذار در قیمت درب ضد سرقت

 

انواع درب ضد سرقت سورین وود
انواع درب ضد سرقت سورین وود

((با سورین وود امنیت خانه خود را بیمه کن))

پیشنهاد خرید

درب مدرن کد 52

تومان3,900,000خرید کنید

قیمت درب ضد سرقت به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل مهمی که روی قیمت درب ضد سرقت تاثیر میگذارد، این عوامل بستگی به مدل درب ضد سرقت، لوازم مصرف شده در داخل درب ضد سرقت، قطعات و لوازم مصرفی درب ضد سرقت و همچنین شرکت تولید کننده درب ضد سرقت و عوامل دیگری بستگی دارد.

قیمت درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت مدل های متنوعی دارد که بر روی قیمت درب ضد سرقت تاثیر گذار است.

خرید درب ضد سرقت از کارخانه

همیشه خرید از کارخانه باعث ارزان تر شدن قیمت میشود و قیمت درب ضد سرقت هم مانند همه اجناس و کالاها وقتی شما از کارخانه تولید کننده درب ضد سرقت خرید نمایید، قیمت درب ضد سرقت ارزان تر و به صرفه تر میشود و به نفع شما خریدار محترم است.

درب ضد سرقت قیمت

با توجه به اینکه درب ضد سرقت مدل ها و انواع مختلفی دارد قیمت این مدل درب های ضد سرقت هم متفاوت است، درب ضد سرقت قیمت ارزان و گران دارد که در ادامه به آن میپردازیم.

قیمت درب ضد سرقت ارزان

وقتی شما قصد خرید درب ضد سرقت دارید، یکی از مهم ترین عواملی کهب اعث جزب شما برای خرید میشود اول کیفیت درب دوم گارانتی درب و سوم قیمت آن است که مجموعه سورین وود تمام قیمت های درب های ضد سرقت و ساختمانی خود را بر این 3 اصل نهاده است و باعث شده کیفیت و گارنتی و قیمت را یر لوحه کار خود قرار دهد.

در ادامه مقاله قیمت درب ضد سرقت به چه عواملی بستگی دارد؟ با سورین وود همراه باشید.

انواع درب ضد سرقت سورین وود
انواع درب ضد سرقت سورین وود

قیمت درب ضد سرقت ترک اصل

در این مجموعه به غیر از درب های ضد سرقت ایرانی درب های ضد سرقت ترک نیز موجود است که هم کیفیت و هم قیمت بالاتری دارد، ولی درب ضد سرقت ایرانی سورین وود همتای درب ضد سرقت ترک میباشد. قیمت درب ضد سرقت چوبی ترک و قیمت درب ضد سرقت فلزی ترک با هم فرق دارد.

درب ضد سرقت فلزی
مشاهده

قیمت درب ضد سرقت ایتالیایی

ایتالیا یکی از بارز ترین کشورهایی است که در صنعت درب ضد سرقت در رطبه اول جهان میباشد و قیمت درب هاس ضد سرقت ایتالیایی قیمت های بالاتری نسبت به دربهای ضد سرقت چنی و ترک و ایرانی دارد. قیمت درب ضد سرقت چوبی ایتالیایی و قیمت درب ضد سرقت فلزی ایتالیایی با هم متفاوت است.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی

امروزه با پیشرفت روز افزون صنعت ساخت و ساز زیر مجموعه های تولیدی از مواد مصرفی تا لوازم مورد استفاده هم پیشرفت های زیادی نموده است و درب ضد سرقت هم از این موارد میباشد که پیشرفت زیادی نموده است، درب ضد سرقت ایرانی که شرکت سورین وود تولید مینماید قیمتی بین 5 تا 70 میلیون بستگی به مدل و مواد مصرفی این مدل درب ضد سرقت ایرانی استادارد دارد. قیمت درب ضد سرقت چوبی ایرانی و قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی با هم فرق دارد.

 

درب ضد سرقت سورین وود
درب ضد سرقت سورین وود

قیمت درب ضد سرقت به چه عواملی بستگی دارد؟

انواع درب ضد سرقت

  • مدرن : درب ضد سرقت مدرن
  • کلاسیک : درب ضد سرقت کلاسیک
  • تمام شیشه : درب ضد سرقت تمام سکوریت
  • ایرانی : درب ضد سرقت ایرانی
  • چینی : درب ضد سرقت چینی
  • ترک : درب ضد سرقت ترک
  • ایتالیایی : درب ضد سرقت ایتالیایی
  • چوبی : درب ضد سرقت چوبی
  • فلزی : درب ضد سرقت فلزی
  • کامپوزیتی : درب ضد سرقت کامپوزیتی
  • hdf : درب ضد سرقت HDF

 

 

انواع درب ضد سرقت سورین وود
انواع درب ضد سرقت سورین وود

 

درب ضد سرقت فلزی

این مدل درب ضد سرقت فلزی از جنس فلز و فولاد شاخته شده و دارای اشکالی ساده و مدرن و کلاسیک میباشد. برای انتخاب رنگ و طرح مناسب لازم است تا علاوه بر کیفیت و قشنگی به برخی موارد مانند زنگ زدیگی فلز و آلیاژ مورد استفاده این مدل درب ضد سرقت نیز توجه داشته باشید. درب ضد سرقت رویه فلزی دو نمونه دارد، یک رو فلز و دو رو فلز که شرکت سورین وود هر دو نمونه را موجود دارد. قیمت درب ضد سرقت فلزی بستگی به مدل و قیمت متفاوت میباشد.

در مجموعه سورین وود درب ضد سرقت ایرانی فلزی، درب ضد سرقت ترک فلزی و درب ضد سرقت ایتالیایی فلزی موجود میباشد.

 

انواع درب ضد سرقت سورین وود
انواع درب ضد سرقت سورین وود

درب ضد سرقت چوبی

در این بخش از مقاله قیمت درب ضد سرقت به چه عواملی بستگی دارد؟ به مدل درب ضد سرقت چوبی میپردازیم این درب ضد سرقت چوبی مدل های فراوانی دارد که به روز ترین و پیشرفته ترین نوع درب ضد سرقت میباشد، که بالاترین امنیت را در کنار قشنگی و طبیعی بودن فراهم می‌آورد. این درب‌ها در انواع و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند. و از قطعات با کیفیت و به روز و زیبایی فراوانی، تشکیل شده است. درب‌ ضد سرقت چوبی یک انتخاب اصیل و حرفه ایی برای مشتریانی که علاقه به طرح و رنگ چوب دارند گزینه مناسبی است. قیمت درب ضد سرقت چوبی بستگی به چوب به کار رفته و تکنولوژی به کار رفته متفاوت است.

در مجموعه سورین وود درب ضد سرقت ایرانی چوبی، درب ضد سرقت ترک چوبی و درب ضد سرقت ایتالیایی چوبی موجود میباشد.

 

انواع درب ضد سرقت سورین وود
انواع درب ضد سرقت سورین وود

درب ضد سرقت pvc

از لحاظ ساخت و مدل، مواد تشکیل دهنده درب ضد سرقت و جنس به کار رفته بستگی دارد در این قیمت درب ضد سرقت پی وی سی را توضیح میدهیم.

یکی از پر کاربرد ترین مدل درب ضد سرقت، درب ضد سرقت با روکش pvc است که در این مقاله به جزئیات و ویژگی های آن پرداخته می شود. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا با این نوع از درب ضد سرقت روکش pvc بیشتر آشنا شوید.

درب ضد سرقت با روکش pvc، مدل و طرح های متنوعی دارد که در قسمت محصولات درب ضد سرقت سورین وود نمونه هایی از انها را میتوانید ملاحظه نمایید.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی
مشاهده

کارایی درب ضد سرقت با روکش پی وی سی

تنوع و رنگ های مختلفی از این نوع درب ضد سرقت وجود دارد که انتخاب را برایتان بسیار آسان می کند.

دوام و ماندگاری بالایی در هوای شرجی و مرطوب دارد و همچنین قیمت ارزان تری نسبت به انواع درب ضد سرقت چوبی و فلزی دارد و به رنگ شدن احتیاجی ندارد.

نکته مهم درباره استفاده از درب ضد سرقت پی وی سی

درب های ضد سرقت با روکش pvc  در مناطق گرم و خشک و کویری استفاده نشود، برای اینکه چسب موجود در رویه درب ضد سرقت با حرارت و گرم بودن جدا شده و طول عمر درب ضد سرقت کم میشود.

در مجموعه سورین وود درب ضد سرقت ایرانی روکش pvc، درب ضد سرقت ترک روکش pvc و درب ضد سرقت ایتالیایی روکش pvc موجود میباشد.

 

انواع درب لابی دو قاب برجسته کنار شیشه دار تک لنگه ضد سرقت سورین وود
انواع درب لابی دو قاب برجسته کنار شیشه دار تک لنگه ضد سرقت سورین وود

درب ضد سرقت لابی

یک مدل از درب ضد سرقت درب لابی یا  درب ورودی ساختمان است، دارای مدلهای فلزی، چوبی، درب لابی فلزی مدرن، درب لابی فلزی مدرن، درب لابی مدرن، درب لابی کلاسیک، درب لابی فلزی طرح چوب، درب لابی تک لنگه، درب لابی لاکچری است. درب لابی ضد سرقت بر اساس سایز جای نصب دارای انواع  مختلف از جمله درب لابی ضد سرقت یک و نیم لنگه، درب لابی ضد سرقت دو لنگه و درب لابی ضد سرقت سه لنگه است. درب ضد سرقت لابی از نوع مدرن و لاکچری شناخته شده و قیمت درب ضد سرقت لابی بالاتر از درب ضد سرقت معمولی میباشد.

امیدواریم تا اینجای مقاله قیمت درب ضد سرقت به چه عواملی بستگی دارد؟ اطلاعات مهمی در مورد قیمت درب ضد سرقت و همچنین انواع درب ضد سرقت به دست آورده باشید. در ادامه همراه گروه صنعتی سورین وود باشید.

انواع درب ضد سرقت سورین وود
انواع درب ضد سرقت سورین وود

قیمت درب ضد سرقت به چه عواملی بستگی دارد؟

خرید درب ضد سرقت 1403

در سال 1403 قیمت درب ضد سرقت و همچنین انواع درب ساختمانی به روز بوده و قیمت درب ضد سرقت را در سایت و قسمت محصولات سورین وود میتوانید به صورت انلاین برسی نمایید.

در ادامه مقاله قیمت درب ضد سرقت به چه عواملی بستگی دارد؟  با انواع قفل درب ضد سرقت و خصوصیات آن آشانا خواهید شد.

 

انواع قفل درب ضد سرقت سورین وود
انواع قفل درب ضد سرقت سورین وود

قفل درب ضد سرقت

یکی از مهمترین بخش های درب ضد سرقت قفل درب ضد سرقت است. به این شکل دربها درب ضد سرقت گفته میشود و اگر قفل درب ضد سرقت از کیفیت پایینی برخوردار باشد، ورود افراد غریبه و یا دزدان به داخل منزل شما راحت و آسان تر میشود. پس به عبارتی استفاده از قفل ضد سرقت اورجینال موجب بالارفتن امنیت و آسودگی خیال خریدار درب ضد سرقت و همچنین کارایی درب ضد سرقت میشود. رعایت این موارد باعث امنیت بیشتر خانه و محل کار و  آپارتمان شما میشود.

نوع قفل ضد سرقت تعداد دندانه و همچنین مدل ساخت قفل و الیاژ مصرفی همه در کیفیت قفل درب ضد سرقت متاثر میباشد.

انواع قفل درب ضد سرقت

درب ضد سرقت دارای قفل های متفاوتی میباشد. انواع قفل درب ضد سرقت مدل ها و کارایی های متفاوتی دارد ولی در کل تمام این مدل قفل های ضد سرقت باعث امنیت بیشتر محیط داخل خانه و محل کار شما میشود. قفل درب ضد سرقت در مدل های متفاوتی موجود است که در ادامه با آنها آشنا میشویم.

قفل درب ضد سرقت ترک

معروف ترین قفل درب ضد سرقت قفل کاله میباشد که بسیار با کیفیت و انتخاب اول برای درب ضد سرقت قفل کاله میباشد. این مدل قفل درب ضد سرقت بر روی درب های ضد سرقت ترک و همچنین بر روی درب ضد سرقت شرکت سورین وود هم موجود است. ولی نکته مهم این است که قفل کاله درب ضد سرقت را باید اورجینال تهیه کنید، چون نمونه های فیک و تقلبی قفل کاله در بازار درب ضد سرقت مجود میباشد.

روش اندازه گیری درب اتاقی و چهارچوب
مشاهده

قفل درب ضد سرقت ایرانی

جدیدا شرکت های ایرانی هم قفل های درب ضد سرقت خوب و با کیفتی به بازار ارزه نموده اند، که در کنار امنیت و کیفیت استادار جهانی و همچنین گارانتی 2 ساله تا 5 ساله هم دارد. گروه صنعتی سورین وود تمامی قفل های ضد سرقت ایرانی را برای شما در یک مجموعه فراهم نموده است.

قفل درب ضد سرقت گاوصندوقی

مدل دیگر قفل درب ضد سرقت مدل قفل گاوصندقی میباشد. این مدل قفل توپی و سیلندر خاصی ندارند و برای همین کلید مستقیم در قفل فرو می رود. به خاطر شکل این قفل به نام ققل درب ضد سرقت گاوصندقی معروف است.

نمونه قفل درب ضد سرقت سورین وود
نمونه قفل درب ضد سرقت سورین وود

قفل مرکزی درب ضد سرقت

مدل دیگر قفل درب ضد سرقت قفل مرکزی میباشد، که به جای شش دندانه دارای دوازده دندانه است. به همین علت این قفل ها دارای امنیت بالاتری نسبت به دیگر قفل های درب ضد سرقت در بازار میباشند و برای امنیت بیشتر درب ضد سرقت مورد استفاده قرار میگیرند.

قفل درب ضد سرقت چنگکی

یکی دیگر از انوع قفل درب ضد سرقت قفل درب ضد سرقت چنگکی میباشد. قفل درب ضد سرقت چنگکی به خاطر شکل و مدلش به این نام معروف است، قفل چنگکی از بالا و پایین داخل شیار روبه روی خود فرو رفته و ایمنی بالایی به درب ضد سرقت میدهد، و دیگر خصوصیات خوب این مدل قفل درب ضد سرقت نداشتن تیوپی است که کار را برای سارقان سخت تر مینماید.

قفل پستچی درب ضد سرقت

یکی دیگر از قفل هایی که امروزه استفاده فراوان دارد قفل پستچی درب ضد سرقت میباشد. این مدل قفل که به خاطر کارایی به قفل پست چی معروف است به خاطر روش باز شدن آن است که درب را به مقدار کمی باز مینماید تا فقط بتوان پاکت نامه یا جعبه کوچک پست را تحویل گرفت، که از قدیم مورد استفاده قرار میگرفته است. این قفل ها ایمنی زیادی ندارند و فقط برای امنیت بیشتر و باز نشدن درب ضد سرقت به صورت کامل ساخته شده است. و مدل های جدید این مدل قفل پستچی قوی تر و با قدرت تر ساخته شده و در مجموعه سورین وود موجود است.

قفل درب ضد سرقت دیجیتال و هوشمند

نسل جدید قفل درب ضد سرقت که بر روی درب ضد سرقت نصب میشود، قفل دیچجیتالی میباشد، این مدل قفل ها هم مدل های مختلفی دارند از مدل قفل دیجیتالی کد دار تا اثر انگشتی برای باز کردن درب استفاده میشود. قیمت این مدل قفل درب ضد سرقت دیجیتال نسبت به مدل های که در بالا گفته شد، استاندارد تر و قوی تر و هوشمند بوده و البته گران تر هم میباشد.

مدل قفل درب ضد سرقت سورین وود
شکل قفل درب ضد سرقت سورین وود

قفل درب ضد سرقت آژیر دار

این مدل قفل آزیردار جوری طراحی شده است که، وقتی افراد غریبه و یا دزدان و سارقین کوچک ترین دستی به قفل بزنند، صدای آژیر و اعلام خطر بلند شده و سارقین را فراری میدهد.

مدل درب ضد سرقت ضد دیلم
مدل درب ضد سرقت ضد دیلم

درب ضد سرقت ضد دیلم

وقتی درب های ضد سرقت ساخته شدند، مورد توجه خیلی از مصرف کنندگان در سراسر دنیا قرار گرفت و ایران هم از این مدل درب های ضد سرقت استقبال خوبی نمودند، ولی دزدان و سارقان راه هایی یافتند تا بتوانند این مدل درب ضد سرقت را باز نمایند. به همین خاطر نمونه جدید تر درب ضد سرقت روانه بازار شد و با اظافه شدن قسمتی در لای درب دیگر هیچ دزد و سارقی نیمتوانست این درب های ایمن را باز نمیاد.

قیمت درب ضد سرقت به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی دیگر از دلایل قیمت درب ضد سرقت به چه عواملی بستگی دارد؟ به همین عامل درب ضد سرقت ضد دیلم بستگی دارد.

مقاله ((قیمت درب ضد سرقت به چه عواملی بستگی دارد؟)) در چند روز آینده در حال گسترش است لطفا شکیبا باشید.

با سورین وود امنیت خانه خود را بیمه کن

5 دیدگاه برای “قیمت درب ضد سرقت به چه عواملی بستگی دارد؟

  1. رسولی نیا گفته:

    سلام مقاله قیمت درب ضد سرقت به چه عواملی بستگی دارد؟ خیلی عالی بود تمام مقالات سایت سورین وود من مطالعه کردم ممنون از اطلاعات مفید شما در مورد انواع درب ضد سرقت و همچنین درب ضد سرقت ایرانی هم توضیحاتی بدید ممنون میشم با تشکر از سایت خوبتون

  2. سحر میزایی گفته:

    سلام شما درب ضد سرقت قیمت مناسب دارید برای محیط بیرونی ساختمان میخوام کیفیت درب ضد سرقت میخوام خوب باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره با ما (24ساعته)
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟