درب مدرن اتاق

مدل درب مدرن و مینیمال سورین وود
مدل درب مدرن و مینیمال سورین وود
پیشنهاد خرید

درب اتاقی شیشه خور 12

تومان7,500,000خرید کنید

انواع درب مدرن اتاق

گروه صنعتی سورین وود تولید کننده انواع درب ضد سرقت استاندارد  و همچنین تولید کننده درب اتاقی مدرن و درب مینیمال با کیفیت عالی و کمترین قیمت ممکن برای شما عزیزان تهیه می نماید.
همچنین اندازه گیری و بازدید ونصب توسط تیم محبوب با طراحی حرفه ای توسط مهندسین و همکاران مجموعه  با کمترین قیمت انجام می شود.

خرید مستقیم واتسپ  و اینستاگرام برای اطلاعات بیشتر روی لینک گروه سورین وود کلیک کنید.

در ادامه توضیحاتی در مورد درب مدرن اتاق همچنین تولید انواع درب مدرن  اشاره خواهد شد.

درب اتاقی مدرن مینیمال سورین وود
درب اتاقی مدرن مینیمال سورین وود

قیمت درب اتاق خواب جدید

درب مدرن داخلی مدل های و قیمت های  مختلفی دارد. برای نمونه  درب اتاق مدرن نمونه ایی از انواع درب مدرن میباشد.

درب مدرن چوبی

مدل های مختلف درب مدرن با قیمت پایین و کیفیت بالا جزو یکی از بهترین درب های داخلی مجموعه سورین وود میباشد.

چوب جزو بهترین مترال های مهم برای تولید درب های داخلی و درب های مدرن  مورد توجه قرار گرفته است در تولید درب چوبی نیز قرار می گیرد.

استحکام، درب چوبی مدرن را در دو مدل می توان دسته بندی کرد: درب چوبی کلاسیک و درب چوبی مدرن،سبک کلاسیک برخلاف سبک مدرن از چوب به طور کامل برای ساخت درب استفاده میشود.

درب مدرن مدل های مختلفی دارد انواع درب مدرن را میتوان در سایت سورین وود ببینید.

انواع درب مدرن در کنار سادگی بسیار زیبا و با استحکام هستند.
درب مدرن سورن وود
درب مدرن سورن وود

گروه صنعتی سورین وود تولید کننده درب ضد سرقت در مدل های درب ضد سرقت مدرن و درب ضد سرقت فلزی و درب ضد سرقت کلاسیک میباشد.

درب اتاق خواب مدرن

انواع درب اتاقی و داخلی از لحاظ جنس و مدل ساخت، به چند گروه تقسیم می شود. مدل های درب ضد آب ، انواع درب اتاق خواب چوبی و درب های ضد آب ای بی اس و درب های اتاقی پلی وود عموما برای سرویس و حمام استفاده میشود.

درب‌ مناسب سرویس بهداشتی و حمام
مشاهده

سبک مدرن درب های اتاقی عموما به مدل هایی گفته میشود که در کنار سادگی زیبایی دو چندانی به اتاقی و محیط زندگی شما میدهد. درب های اتاقی هم از لحاظ شکل ظاهری و هم مدل و جنس مصرفی تفاوت دارند که در ادامه به آن میپردازیم.

برای اطلاع از مدل های مختلف درب اتاقی میتوانید ادامه مقاله درب مدرن اتاق را مطالعه نمایید.

درب اتاق با رنگ پلی اورتان

درب های رنگ پلی اورتان ترک از پرفروش ترین درب های این مجموعه می باشد که با استفاده از این رنگ ها به انواع رنگ های سفید ، طوسی ، مشکی و انواع رنگ های پوششی قابل تولید می باشد.

رنگ پلی اورتان به دلیل کیفیت بسیار بالای آن ها بسیار مورد توجه مشتریان عزیز می باشد .

این رنگ ها به دلیل ساختنی بودن و قابلیت ترکیب شدن با رنگ های دیگر و ساخت رنگ خاص مشتریان امکان پذیر کرده است .رنگ پلی اورتان این قابلیت را دارد که به هر رنگی که بخواهید قابل ساختن است و می توان این درب ها را با دکوراسیون داخلی منزل خود هماهنگ کرد. این رنگ وارداتی از کشور ترکیه می باشد.

 

انواع درب ضد سرقت سورین وود
انواع درب ضد سرقت سورین وود

قیمت درب اتاق خواب جدید

درب اتاق خواب لوکس به مجموعه از درب های اتاقی اطلاق می شود که دارای زیبایی و مناسب با هر نوع دکوراسیون داخلی هست. درب های اتاقی لوکس اغلب از جنس mdf با روکش pvc و یا روکش راش هست که با استفاده از رنگ پلی اورتان رنگ آمیزی شده است؛ حال آنکه برخی از این درب های لوکس اتاقی به صورت برجسته و کاملا خاص هست.

در اتاق خواب به عنوان دربی است که ورود به اتاق را ممکن می‌سازد و برای جداسازی فضای خصوصی اتاق خواب از بقیه فضاهای منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این درب ها به دو صورت داخلی و خارجی تولید می‌شوند.

درب های داخلی اتاق خواب از موادی مانند چوب، MDF، PVC، شیشه و… ساخته می‌شوند و می‌توانند به صورت رو به رویی، لبه دار، ساده و یا با طرح‌های متنوع و زیبا تولید شوند. درب های داخلی اتاق خواب معمولاً به عنوان یک عنصر دکوراسیونی و زیبایی‌بخش نیز در نظر گرفته می‌شوند و می‌توانند با توجه به سلیقه شخصی و نیازهای داخلی منزل انتخاب شوند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره سورین وود
مشاهده

 

انواع درب داخلی مدرن سورین وود
انواع درب داخلی مدرن سورین وود

مدل در اتاق خواب چوبی جدید

درب های خارجی اتاق خواب به عنوان درب ورودی به اتاق خواب در نظر گرفته می‌شوند و نسبت به درب های داخلی به علت برخورداری از ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر رطوبت و شرایط جوی، عایق حرارتی و صوتی بودن و امنیت بالاتر نیز مورد توجه هستند. برای افزایش امنیت درب های خارجی اتاق خواب معمولاً به صورت چند لایه و با ورق‌های فلزی درون طراحی می‌شوند.

قیمت درب چوبی اتاق خواب

درب اتاق خواب مدرن که در طراحی های داخلی از عضو های جدایی ناپذیر است و هیچ وقت از مد نیفتاده است، درب اتاقی سفید با توجه به رنگ و همگونی خاصی که با دکوراسیون خانه دارد همیشه مورد توجه بوده است.

قیمت درب اتاق خواب سفید

همونطور که می دانید قیمت درب اتاق خواب سفید به مواردی همچون جنس چوب، متریال فلزی مانند قفل و لولا و همچنین نوع طراحی و طرح بستگی داره و به همین دلیل قیمتای مختلفی در بازار مشاهده خواهید کرد، سپیدار چوب همیشه کیفیت و قیمت مناسب رو به مشتریان اطمینان می ده و ما همیشه کارهامون رو با گارانتی که ارائه می دیم تضمین می کنیم. به دلیل محبوب بودن این رنگ همیشه درب اتاق خواب سفید جدید و طرح جدید در مجموعه ما یافت خواهند شد.

مزایای درب اتاق خواب سفید

استفاده از رنگ سفید برای درب اتاق خواب می تواند مزایای متعددی داشته باشد و همچنین درب اتاق خواب سفید جدید هر سال با مدل های مختلفی به بازار عرضه می شود و انتخابی محبوب در طراحی داخلی است. خب شاید برای شما هم سوال شده باشه که چرا باید از این رنگ برای در اتاق خواب استفاده کنیم. همچنین باید اضافه کنم که طیف رنگی سفید بسیار متنوع است و می توان در این بین به درب اتاق سفید صدفی، براق و … نام برد.

مشخصات فنی درب ضد سرقت
مشاهده
انواع درب مدرن سورین وود
انواع درب مدرن سورین وود

افزایش روشنایی و احساس فضا با مدل های جدید درب اتاق خواب سفید

یکی دیگه از مزایای در اتاق خواب سفید قطعا روشنایی است چرا که رنگ سفید نور را منعکس می کند، بنابراین استفاده از درب های سفید اتاقی می تواند به افزایش روشنایی طبیعی در اتاق کمک کند، به ویژه در فضاهایی که نور طبیعی کمتری دارند.

القای احساس فضا: استفاده از رنگ های روشن، به ویژه سفید در اتاق، باعث می شوند فضا بزرگ تر و بازتر به نظر برسد. این امر برای اتاق های کوچک یا تاریک بسیار مفید است.

انعطاف پذیری درب اتاق خواب سفید در طراحی

درب مدرن اتاق

یکی از همترین ویژگی های در اتاقی سفید هماهنگی با رنگ های دیگر است، سفید یک رنگ بسیار انعطاف پذیر است و می تواند با هر رنگ دیگری به راحتی هماهنگ شودو همین امر باعث می شود که شما بتوانید به راحتی دکور اتاق را تغییر دهید و نیازی به تعویض درب نباشد.

همچنین باید اذعان داشت، درب های سفید به عنوان یک پایه عالی برای طیف وسیعی از سبک های دکوراسیون، از مدرن و مینیمالیستی گرفته تا سنتی و کلاسیک، عمل می کنند.همچنین استفاده از رنگ سفید برای درب چوبی کلاسیک و مدرن محبوبیت این رنگ را دو چندان می کند. باید توجه داشت که رنگ های روشن مانند سفید می توانند به ایجاد حسی از آرامش و راحتی در فضا کمک کنند، که برای اتاق خواب ها ایده آل است.

در نهایت، انتخاب رنگ برای درب اتاق خواب بستگی به سلیقه شخصی، نیازها و سبک طراحی داخلی کلی دارد. با این حال، رنگ سفید به دلایل فوق یک گزینه محبوب و کارآمد است و در نهایت باید اذعان داشت در اتاق خواب سفید یک انتخاب همیشگی است و هیچوقت از مد نمی افتد.

عموما  این درب ها در طراحی  مینیمال خانه ها مورد استفاده قرار میگیرد و دیزاینر های داخلی از این درب ها برای طرح های مینیمال خود استفاده مینمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره با ما (24ساعته)
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟