درب ضد سرقت لوکس چیست؟

درب ضد سرقت لوکس سورین وود
درب ضد سرقت لوکس سورین وود

مقاله درب ضد سرقت لوکس چیست؟

از درب ضد سرقت لوکس و مدرن برای آپارتمان‌ها و هم چنین ساختمان‌های ویلایی استفاده مینمایند، همان طور که از نام درب ضد سرقت لوکس مشخص است به این دلیل طراحی لوکس و مدرن و هم چنین کیفیت بالاتری برخوردار هستند، قیمت بالاتری در مقایسه با درب ضد سرقت معمولی نیز دارند.

پیشنهاد خرید

درب مدرن کد 49

تومان5,200,000خرید کنید

درب ضد سرقت لوکس

به دلیل تنوع، جذابیت ظاهری و امنیت بالایی که درب ضد سرقت لوکس ایجاد می‌کند، بسیار مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته‌است. برخی از افراد نیز در کنار کیفیت و امنیت، به شدت روی ظاهر شیک و لاکچری درب ضد سرقت تاکید دارند و به همین ترتیب است که ما در سورین ورود به آن‌ها درب ضد سرقت لوکس را پیشنهاد‌‌ می‌کنیم.

گروه صنعتی سورین وود

تولیدکننده انواع درب ضد سرقت و درب ساختمانی و درب حیاط و انواع مختلف درب لابی و درب و پنجره های یو پی وی سی، سال‌های زیادی است که در این زمینه فعالیت دارد و از تیم متخصص و مجرب خود برای کسب رضایت مشتریان به کار می‌برد. خرید مستقیم واتسپ  و اینستاگرام برای اطلاعات بیشتر روی لینک گروه سورین وود کلیک کنید.

شما‌‌ می‌توانید با مراجعه به وب سایت سورین وود انواع مختلفی از این دسته‌بندی درب‌های ضد سرقت را مشاهده کنید و برای مشورت به منظور انتخاب بهترین نوع درب چوبی ضد سرقت لوکس و لاکچری با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

درب ضد سرقت سورین وود
درب ضد سرقت سورین وود
پیشنهاد خرید

درب مدرن کد 50

تومان5,200,000خرید کنید

انواع درب ضد سرقت لوکس

زیباترین درب های ضد سرقت مختص درب ضد سرقت لوکس میباشد، برای ساخت این درب از چوب درخت گردو و راش استفاده‌‌ می‌شود و طراحی ظاهری آن از یکسری المان‌هایی برخوردار است که به وضوح‌‌ می‌توان تفاوت درب ضد سرقت لوکس را با درب نوع معمولی تشخیص داد. قیمت درب ضد سرقت ویلایی هم بستگی به مدل و جنس درب متفاوت است.

رنگ درب ضد سرقت لوکس و مدرن

در مورد رنگ باید بگوییم که رنگ پلی اورتانی که استفاده‌‌ می‌شود نه تنها زیبایی و جذابیت ظاهری درب را چند برابر  می‌کند، بلکه موجب‌‌ می‌شود درب ضد سرقت در برابر عوامل محیطی هم چون گرد و خاک و غبار مقاومت بالایی به دست بیاورد.

دستگیره‌ های درب ضد سرقت لوکس

انواع درب های ضد سرقت لوکس دارای دستگیره های معمولی رومی یا سلطنتی هستند و رنگ آن‌ها در اکثر مواقع طلایی و زیتونی‌‌ می‌باشد.

در برخی از درب‌های ضد سرقت مدرن و لوکس مشاهده‌‌ می‌کنیم که روکوب‌های تاج‌دار از جمله روکوب مدل سرو، توس یا منبت کاری به کار‌‌ می‌رود.

زیبایی درب ضد سرقت لوکس

با توجه به این روکوب‌ها به قدری شگفت انگیز می شود که هر بیننده‌‌‌ای را تحت تاثیر قرار‌‌ می‌دهد.

ساختار ظاهری درب ضد سرقت لوکس ویلایی

باید بگوییم در درب ضد سرقت لوکس ویلایی عایق صوتی، شبکه‌بندی فلزی و قفل‌ها‌‌ می‌توانند بهبود یابند و قابل ارتقاء هستند، حتی شما هم‌‌ می‌توانید به عنوان مشتری ساختار داخلی و امنیت درب را بر اساس سلیقه و نیاز خود در مجموعه سورن وود سفارشی‌سازی کنید.

 

درب ضد سرقت لوکس
درب ضد سرقت لوکس

در ادامه مقاله درب ضد سرقت لوکس چیست؟ به صورت تخصصی انواع درب ضد سرقت لوکس را توضیح میدهیم.

قیمت درب ضد سرقت لوکس چگونه محاسبه می‌شود؟

این که چه مدل‌هایی در ساخت و طراحی درب ضد سرقت لاکچری و مدرن به کار رفته است، قیمت آن را تحت تاثیر قرار‌‌ می‌دهد. اما به جز این مورد، قیمت این درب‌ها را نوع و میزان متریال به کار رفته مشخص‌‌ می‌کند. به طور مثال آن دسته از درب‌هایی که فقط به طرح CNC بسنده‌‌ می‌شوند، مطمئنا از متریال کمتری برای ساخت آن‌ها به کار رفته است و قیمت کمتری دارند.

ما در سورین وود این امکان را برای مشتریان خود فراهم کردیم تا بتوانند مطابق با سلیقه خود، ساخت درب ضد سرقت لوکس را شخصی‌سازی کنند، یعنی شما‌‌ می‌توانید دستگیره و درکوب را تغییر دهید تا متناسب با بودجه شما قیمت کلی درب کاهش و یا حتی افزایش پیدا کند.

پیشنهاد خرید

درب مدرن کد 51 دور طلایی

تومان5,200,000خرید کنید

مدل درب ضد سرقت لوکس

یکی از عوامل قابل توجه و تاثیر گذار بر روی قیمت درب های ضد سرقت لوکس مدل درب ضد سرقت است.

در بازار ایران انواع درب ضد سرقت لوکس به 3 دسته تقسیم میشود که مختصری درباره آنها توضیح میدهیم:

  • ایرانی : درب ضد سرقت لوکس ایرانی
  • ایتالیایی : درب ضد سرقت لوکس ایتالیایی
  • ترکیه ای : درب ضد سرقت لوکس ترکیه ای
  • چینی : درب ضد سرقت لوکس چینی

درب ضد سرقت لوکس ایرانی

جزو بهترین و با کیفیت ترین و زیباترین درب های ضد سرقت لوکس میتوان درب ضد سرقت لوکس سورن وود را معرفی نمود، کیفیت درب ضدسرقت لوکس  ایرانی استاندارد جهانی داشته و با نمونه های ترک و چین و ایتالیایی برابری میکند.

درب ضد سرقت لوکس ایتالیایی

در ظاهر و کیفیت تفاوت بسیار زیادی نسبت به درب های ساخت داخل و نسبت به درب ضد سرقت ترک دارد چرا که محور این درب ضد سرقت لوکس ایتالیایی بصورت چرخش از وسط میباشد و در این نوع درب ها لولا بصورت مخفی در وسط درب به کار برده می شود، اما درب ضد سرقت ایتالیایی به دلیل ممنوعیت واردات و تولید داخل در ایران بصورت خیلی محدود موجود است و درب ضد سرقت لوکس ایرانی مشابه درب ضد سرقت لوکس ایتالیایی میباشد.

درب ضد سرقت چیست؟
مشاهده

درب ضد سرقت لوکس ترکیه ای 

به دلیل قانون تولید داخلی و قانون واردات و صادرات ایران این مدل درب در ایران دیگر ارائه نمیشود و به عنوان درب ضد سرقت لوکس طرح ترک در ایران موجود میباشد، ولی در چند سال پیش درب ضد سرقت لوکس ترک در ایران منتاژ میشد، که کیفیت مناسبی داشت در حال حاظر گروه تولیدی درب ضد سرقت سورن وود مانند همان کیفیت درب ضد سرقت لوکس ترک را به همراه گارانتی 2 ساله ارائه میدهد.

درب ضد سرقت لوکس چینی

یکی از معروف ترین درب ضد سرقت لوکس چینی در بازار ایران است که جز پرفروش ترین کالاهای خارجی در این عرصه به شما می رفت.

درب های ضدسرقت تولید چین،  همانند درب های تولیدی سایر کشورها (مانند ایران یا ترکیه) از کیفیت های متنوعی برخوردارند.

این مدلف درب ضد سرقت لوکس چینی کیفیت بسیار پایین و قیمت پایین  داشتند که قیمت پایین آنها باعث اقبال بسیاری از سازندگان به آنها شده بود، ولی به خاطر قانون واردات و ممنوعیت واردات درب به دلیل تولید درب ضد سرقت ایرانی درب ضد سرقت لوکس چینی به صورت خیلی محدود و با قیمت بالا عرضه میگردد، شرکت سورین وود درب ضد سرقت طرح چین را با قیمت مناسب برای مشتریان خود ارائه میدهد.

درب ضد سرقت لوکس چیست؟
درب ضد سرقت لوکس چیست؟

*در ادامه درب ضد سرقت لوکس چیست؟ با گروه سورین وود همراه باشید.*

تفاوت قیمت میان درب ضد سرقت لوکس از نظر نوع درب ضد سرقت لوکس، از درب ضد سرقت ترک گرفته تا درب ضد سرقت چینی به دو عامل بستگی داره:

اولین عامل مهم که درب ضد سرقت لوکس میشه بهش اشاره کرد نوع چهار چوب  درب ضد سرقت لوکس است.

چارچوب درب ضد سرقت لوکس ابزار نخورده و تخت هستند اما در درب های ضد سرقت ترک این موضوع به طور کامل فرق میکنه و چهار چوب درب های ضد سرقت ترک ابزار خورده هستند و یکی از مهم ترین دلیل های اختلاف قیمت در میان درب ضد سرقت لوکس همین موضوعی بود که توضیح میدهیم.

دومین عامل قیمت گذاری در نوع درب که به صورت تخصصی بررسی میشه ، تفاوت در لولاهای این درب است.

پیشنهاد خرید

درب مدرن کد 52

تومان3,900,000خرید کنید

ابعاد درب ضد سرقت لوکس:

دومین عامل تاثیر گذار بر روی قیمت درب های ضد سرقت ابعاد آنها است، به طوری کلی قیمت درب های ضد سرقت بستگی به ابعاد درب ضد سرقت میباشد. هر چقدر ابعاد از سایز استاندار خارج شود قیمت آن بالا تر میرود.

روکش درب ضد سرقت لوکس

عامل دیگر تعیین کننده قیمت درب های ضد سرقت لوکس روکش درب است. باتوجه به توسعه صنعت درب ضد سرقت لوکس ، روکش های بسیار متنوعی تولید میشود، به گونه ای که حتی در بعضی مواقع تشخیص آن ها برای افراد مشکل می شود، به طور کلی روکش درب های ضد سرقت را به چند دسته از جمله  PVC، شیشه ای ، راش ، گردو و بلوط تقسیم میکند.

گران قیمت ترین و خاص ترین نوع روکش درب ، روکش شیشه یا سکوریت است ، که معمولا مشتریانی که به دنبال خرید هایی خاص و منحصر به فرد هستند این نوع روکش را انتخاب می کنند.

درب ضد سرقت لوکس با روکش شیشه ای 

این مدل درب ضد سرقت لوکس از یک لایه شیشه سکوریت 6 میلیمتر بر روی درب ضد سرقت نصب میشود این مدل درب ضد سرقت لوکس شیشه سکوریت جدید ترین نوع درب ضد سرقت میباشد.

درب ضد سرقت تمام سکوریت بدون پروفیل سورین وود
درب ضد سرقت تمام سکوریت بدون پروفیل سورین وود

درب ضد سرقت لوکس روکش چوب گردو طبیعی

نوع دیگر درب  ضد سرقت که از روکش چوب گردو طبیعی تشکیل شده اند ، و به دلیل طبیعی بودن و جلوه بسیار زیباترشان قیمت بالاتری در بازار درب ضد سرقت دارند.

درب ضد سرقت آبنوس گردو جنگلی سورین وود
درب ضد سرقت آبنوس گردو جنگلی سورین وود

درب ضد سرقت لوکس روکش چوب راش

روکش  راش درب ضد سرقت لوکس به دلیل نوع ساختار و پره های چوبی که در مقاطع به صورت طولی به کار برده شده اند ، حس طبیعی و چهره ی زیبایی رو به بیننده منتقل می کند.

درب ضد سرقت زئوس روکش راش سورین وود
درب ضد سرقت زئوس روکش راش سورین وود

مزایای انتخاب درب ضد سرقت لوکس

  • به دلیل استفاده از چوب‌های طبیعی، طراحی این دست از درب‌ها بسیار شیک و لوکس به نظر می‌رسد.
  • این درب‌ها در رنگ‌بندی‌های مختلفی در دسترس قرار دارند.
  • قفل‌های گاوصندوقی، شبکه‌بندی فلزی و همچنین فلز یکپارچه موجب امنیت بالای این درب‌ها شده است.
  • در این درب‌های ضد سرقت لوکس، عایق صوتی پشم سنگ یا یونولیت به کار می‌رود.
  • این امکان برای شما وجود دارد تا المان‌های ظاهری و قطعات داخلی درب ضد سرقت خود را به طور اختصاصی مناسب با نیاز خود سفارش دهید.
قیمت درب ضد سرقت 1403
مشاهده

درب چوبی ضد سرقت لوکس

ورود درب‌ ضد سرقت به بازار ایران موجب شد تا ظاهر یک شکل درب‌ چوبی کنار برود و امنیت و قدرت و کیفت آنها نیز به طور چشمگیری افزایش پیدا کند، به این ترتیب بود که تولیدکنندگان برای بهبود زیبایی درب ضد سرقت و ایجاد ‌هارمونی و هماهنگی درب ضد سرقت لوکس با سایر متریال و عناصر، از مصنوعات چوبی بهره گرفتند.

به همین دلیل بازار ساخت روکش‌های مختلف از نظر ساختاری و ظاهری را برای درب ضد سرقت لوکس داغ نمود. به طور مثال در سال‌های اخیر شاهد روکش گردو وارداتی بودیم هم چنین مشاهده‌‌ می‌کنیم که چوب‌های خراطی شده و طرح‌های برجسته سلطنتی نیز بسیار رایج شده‌اند.

درباره درب ضد سرقت لوکس

باید بگوییم که بیشتر روکش‌های براق مشکی سفید، ‌هایگلاس، رنگ‌های پوست پولیشی برای طراحی این درب انتخاب‌‌ می‌شوند، تمامی این موارد است که‌‌ می‌تواند قیمت یک درب ضد سرقت چوبی لوکس را تحت تاثیر قرار دهد.

به این موضوع دقت داشته باشید که به دلیل میزان و هم چنین کیفیت متریالی که در این نوع از درب‌ ضد سرقت لوکس و مدرن به کار رفته است، قیمت درب ضد سرقت لوکس از انواع ساده و معمولی بیشتر است. اما در مقابل‌‌ می‌تواند ارزش خانه و ملک شما را نیز بیشتر کند که این واقعا مزیت قابل توجهی است.

نقاط قوت درب ضد سرقت چوبی لوکس

از نقاط قوت درب ضد سرقت لوکس این است که، بر خلاف بسیاری از درب های معمولی در برابر کوچکترین ضربه و فشار خراب‌‌ نمی‌شود و یا مشکلی برای آن ایجاد‌‌ نمی‌شود.

قفل‌های قوی و شیشه‌های مقاومی برای این درب‌ها انتخاب‌‌ می‌شود تا امنیت و مقاومت کلی آن افزایش پیدا کند.

نکته حائز اهمیت دیگر مقاومت بالای درب ضد سرقت لوکس در برابر آتش و جلوگیری از انتشار آن به سایر بخش‌های ساختمان است.

 

درب ضد سرقت سورین وود
درب ضد سرقت سورین وود

مشخصات فنی درب ضد سرقت چوبی لوکس به این ترتیب است:

  • درب ضد سرقت لوکس مجهز به قفل مرکزی چشمی، قفل پستچی.
  • امکان ارتقای قفل‌ها به دو مدل چنگکی و ساده در درب ضد سرقت لوکس
  • دارای 18 زبانه که 4 زبانه ثابت و 14 زبانه متحرک هستند.
  • وجود سه لولا به منظور تحمل وزن درب ضد سرقت لوکس که مخفی و غیر قابل دید‌‌ می‌باشند.
  • روکش درب ضد سرقت لوکس از جنس ورق MDF با ضخامت 10 میلیمتر هم چنین روکش طبیعی چوب گردو است.
  • چهارچوب این درب ضد سرقت لوکس از جنس فلز باکیفیت و ضخیم ساخته شده است.
  • دور لنگه درب نیز از جنس استیل درجه یک است.

درب ضد سرقت لوکس و لاکچری

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که لوکس‌گرایی برایتان خیلی اهمیت دارد، مطمئنا باید درب ضد سرقت لاکچری و لوکس را انتخاب کنید.

معمولا رنگ‌های سفید و تیره در معماری مدرن، درب ضد سرقت لوکس به کار‌‌ می‌روند، ساختار داخلی درب ضد سرقت لوکس نیز به نوع درب ضد سرقتی که انتخاب‌‌ می‌کنید، بستگی دارد.

*برخی از درب‌ها وارداتی ترک و برخی دیگر ایتالیایی و اروپایی هستند. در این میان بیشتر مدل‌های اروپای را به عنوان درب‌های لوکس‌‌ می‌شناسند.*

نکته بسیار حائز اهمیت که درباره درب‌های ضد سرقت لوکس و مدرن

این است از ایمنی بسیار بالایی نسبت به سایر انواع درب ضد سرقت برخوردار است، اما در عین حال طراحی ظاهر و بصری آن نیز ممتاز و چشمگیر است. از دید امنیت بیشتر، به دلیل وجود یک رزت مخصوص روی توپی قفل، امنیت بالایی در برابر سرقت ایجاد‌‌ می‌شود. هم چنین جالب است بدانید که درب ضد سرقت چوبی لوکس با 14 زبانه با چهارچوب قفل‌‌ می‌شود و تمام دور تا دور لنگه درب از استیل پوشانده شده است که این امر نیز جذابیت ظاهری درب را چند برابر می‌کند.

به طور متوسط، وزن درب ضد سرقت لوکس 140 کیلوگرم است که شامل روکوب 2 طرف، دور تا دور لنگه استیل، قطر چارچوب 18 الی 24 و همچین ورق فولادی سراسری به همراه فوم پلی یورتان در داخل درب‌‌ می‌شود.

درب ضد سرقت لوکس سورین وود
درب ضد سرقت لوکس سورین وود

(در ادامه به صورت کامل خصوصیات درب ضد سرقت لوکس و  را شرح میدهیم با گروه با گروه تولیدی درب ضد سرقت سورین وود همراه باشید.)

مقالات دیگر سورین وود از خوندنشون جا نمونی : انواع درب ضد سرقت

ویژگی‌های درب ضد سرقت لوکس و لاکچری

جدا از ظاهر جذاب و منحصر به فرد درب ضد سرقت لوکس، باید بگوییم که ویژگی‌های خاص و فوق العاده جذاب درب ضد سرقت لوکس موجب شده است تا در دل مردم به سرعت جا باز کند و بسیار محبوب شود. جنس چوب، روکش و یراق آلاتی که در ساخت درب ضد سرقت لوکس به کار‌‌ می‌رود، در کنار کیفیت چشمگیر، استحکام و مقاومت بالایی دارند و همه این‌ها دست به دست هم‌‌ می‌دهند تا واژه لوکس و لاکچری بودن واقعا برازنده این درب‌های ضد سرقت باشد.

کارایی درب ضد سرقت لوکس

در برابر عواملی هم چون رطوبت، گرما، اهرم کردن درب، برش دادن، شکستن و یا در برابر حشراتی مانند موریانه از مقاومت بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل ماندگاری بالایی دارند.

پر فروش ترین درب ضد سرقت
مشاهده

جدا از این که نمای ورودی منزل و ساختمان شما با وجود درب ضد سرقت لوکس بی نهایت نمایان‌‌ می‌شود، ارزش مالی و اقتصادی ساختمان شما نیز افزایش‌‌ می‌یابد، بنابراین‌‌ می‌توانیم به جرات بگوییم که درب ضد سرقت لوکس و لاکچری یک سرمایه‌گذاری بی‌نهایت ارزشمند است.

درب ضد سرقت سورین وود
درب ضد سرقت سورین وود

درب ضد سرقت مینیمال و نیمه لوکس

معماری و طراحی درب ضد سرقت لوکس نیز مدرن و مطابق با ترندهای روز است و برای استفاده در دکوراسیون‌های مدرن گزینه مناسبی در نظر گرفته‌‌ می‌شوند. درب ضد سرقت نیمه لوکس نیز دو قفل مجزا درست مانند درب‌های ضد سرقت لوکس دارد و هم چنین مجهز به چشمی و قفل پستچی‌‌ می‌باشد.

اگر طراحی مینیمال و مدرن دقیقا همان سبکی است که دوست دارید، پس درب ضد سرقت مدرن و لوکس‌‌ می‌تواند گزینه بی نهایت عالی برای شما باشد. رعایت سادگی و در عین حال شیک بودن درب ضد سرقت لوکس موجب شده است تا بسیار محبوب شوند و استقبال بالایی از آن‌ها به عمل بیاید. هم چنین این درب‌ها در اکثر مواقع سفید، طوسی و مشکی هستند.

هماهنگی این نوع درب‌ها با سایر عوامل طراحی و دکوراسیون بسیار ساده و در عین حال چشمگیر است.

دستگیره درب ضد سرقت لوکس

این نوع درب‌ها معمولا طرح مشعل و یا میله‌‌‌ای دارد و هم چنین ساختار داخلی این درب‌ها اندکی با درب ضد سرقت لوکس متفاوت است، اما‌‌ می‌توانند امنیت کافی را برای شما مهیا کنند. به طور کلی اگر بودجه کافی برای درب ضد سرقت فوق العاده لوکس و لاکچری ندارید، می‌توانید سراغ این درب ضد سرقت مدرن بروید.

قیمت درب ضد سرقت لوکس و جدیدترین درب ضد سرقت لوکس

یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب درب ضد سرقت لوکس، قیمت آن است. همان طور که گفتیم به دلیل طراحی خاص و میزان و نوع متریالی که در ساخت درب ضد سرقت لوکس به کار‌‌ می‌رود، نسبت به انواع درب‌های ساده و معمولی گران تر هستند.

به طور کلی مواردی هم چون ابعاد و اندازه، مدل درب ضد سرقت لوکس، طرح‌های انتخابی (مدرن، برجسته سلطنتی، کلاسیک، نئوکلاسیک و غیره)، نوع روکش درب (که‌‌ می‌تواند براق سفید، مشکی، رنگ‌های پوست پولیش و یا‌هایگلاس باشد) ساختار و اسکلت درب ضد سرقت، نوع یراق آلات، کارخانه تولیدکننده، نوع متریال و غیره‌‌ می‌توانند روی قیمت این درب‌های ضد سرقت تاثیر بگذارند. البته‌‌ نمی‌توان نوسانات بازار ارز را نیز نادیده گرفت که تاثیر مستقیمی روی قیمت‌ها دارد.

قیمت درب ضد سرقت خارجی

مقاومت فوق العاده بالا و ظاهر شیک درب ضد سرقت لوکس دقیقا قیمت‌ بالاتر آن را نسبت به درب ضد سرقت ارزان توجیه‌‌ می‌کند، حتی ممکن است درب ضد سرقت لوکس مجهز به یراق آلات دیجیتالی باشد، از جمله چشمی، قفل هوشمند درب ضد سرقت و انواع دزدگیر دیجیتال که امکان نصب روی این درب‌ها را دارند.

مزیت قفل دیجیتال درب ضد سرقت لوکس و مدرن است که ظاهر را شیک‌تر و جذاب‌تر و امنیت بیشتری ایجاد‌‌ می‌کند. این امکان نیز وجود دارد شما از راه دور نیز قفل دیجیتال را کنترل کنید یا به مهمانان خود برای ورود و خروج دسترسی دهید و هم چنین قفل کودک را تنظیم کنید.

 

درب ضد سرقت لوکس سورین وود
درب ضد سرقت لوکس سورین وود

 

هنگام خرید درب ضد سرقت لوکس باید به چه نکاتی توجه کرد؟

  1. قیمت درب ضد سرقت لوکس بالاتر از سایر درب‌های ضد سرقت است، از این رو بودجه خود را از قبل مشخص کنید.
  2. کیفیت درب ضد سرقت لوکس بیش از هر چیزی اهمیت دارد. نوع متریال و جنس یراق آلات به کار رفته در این درب‌ها باید بسیار باکیفیت باشد و هم چنین باید از شرکت‌های معتبری تهیه شده باشند که امکان خدمات پس از فروش به مشتریان را دارند.
  3. باید به اندازه و ضخامت درب ضد سرقت لوکس نیز توجه کنید، مطمئنا هر چه درب از ضخامت بیشتری برخوردار باشد، ایمن‌‌تر و مقاوم‌تر‌‌ می‌باشد.
  4. باید به ابعاد و اندازه درب ضد سرقت لوکس با ورودی منزل خود نیز دقت کنید.
  5. چهارچوب در نیز باید استحکام بالایی داشته باشد تا امنیت مورد نظر به طور کامل برقرار شود.

چه ساختمان‌هایی باید درب ضد سرقت لوکس انتخاب کنند؟

به طور کلی تمامی ساختمان‌ها از جمله تجاری، مسکونی و اداری باید مجهز به درب ضد سرقت باشند. به این ترتیب امنیت افراد و محافظت از اموال برقرار‌‌ می‌شود و احتمال سرقت به پایین‌ترین حد ممکن‌‌ می‌رسد.

برخی افراد نیز دوست دارند در کنار این امنیت، از ظاهر جذاب درب ضد سرقت لوکس لذت ببرند، به این صورت است که توصیه‌‌ می‌شود سراغ درب ضد سرقت لوکس و لاکچری بروند.

ما در سورین وود انواع مختلفی از درب ضد سرقت لوکس و مدرن را تولید و به شما عزیزان ارائه‌‌ می‌کنیم. شما‌‌ می‌توانید تمامی درب ضد سرقت  را همراه با طراحی ظاهری خاص و قیمت مقرون به صرفه در وب سایت سورین وود تماشا کنید.

اگر هم برای انتخاب بهترین نوع درب متناسب با شرایط منطقه، بودجه و نیازهای خود به کمک نیاز دارید، بی شک‌‌ می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

1 دیدگاه برای “درب ضد سرقت لوکس چیست؟

  1. اشتراک‌ها: چهارچوب درب چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره با ما (24ساعته)
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟