انواع دستگیره هوشمند درب ضد سرقت

قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس
قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس
پیشنهاد خرید

درب ضد سرقت لوتوس

تومان17,000,000خرید کنید

انواع دستگیره هوشمند سورین پلاس

این مدل دستگیره های هوشمند سورین پلاس دارای سیستم‌های امنیتی همچون سیستم ضد سرقت می‌باشند. این مدل دستگیره ها با تکنولوژی جدید و هوشمند باعث امنیت بیشتر شده و با قابلیت های به روز خود هیچ راه نفوذی به خانه شما باقی نمیگذارد. این مدل دستیگره هوشمند ضد سرقت برای انواع درب ضد سرقت و همچنین دربهای اتاقی و دربهای سکوریت قابل استفاده میباشد.

دستگیره هوشمند یا قفل هوشمند

جدیدترین و بروز ترین گجت قابل کنترل در هوشمندسازی خانه است . دستگیره های هوشمند با تنوع بسیار و رنگ های مختلف مناسب تمامی درب های معمولی و ضد سرقت هستند . دستگیره های هوشمند علاوه بر تکنولوژی کنترل از راه دور توسط گوشی موبایل به دلیل زیبایی و ظرافتی که دارند به محیط اطراف جلوه خاصی می دهد . امنیت دستگیره های هوشمند بسیار بالا است و از مواد اولیه بسیار مرغوب تولید شده اند و به همین دلیل ضد سرقت و غیر قابل تخریب هستند .

از دیگر مزایای دستگیره هوشمند می‌توان به :

قفل هوشمند کودک، باعث میشود کودکان نتوانند از خانه خارج شوند. سیستم هوشمند، از تشخیص فرد زنده در انگشت برای باز نمودن درب استفاده خواهد شد. قفل اتوماتیک، لازم به قفل نمودن درب نیست، بلافاصله بعد از بسته شدن درب قفل فعال خواهد شد و … انواع دستگیره هوشمند درب ضد سرقت در مدل های مختلف تولید میشود.

خرید مستقیم واتسپ  و اینستاگرام برای اطلاعات بیشتر روی لینک گروه سورین وود کلیک کنید.

پیشنهاد خرید

درب ضد سرقت ماکان افقی

تومان10,000,000خرید کنید

انواع قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس

قفل دیجیتال چیست؟

در این مقاله در مورد قفل دیجیتال مدل های  از قفل‌های امنیتی و ضد سرقت است میپردازیم، که در آن برای باز و بسته نمودن درب، دیگر نیازی به کلید مکانیکی نیست و با استفاده از جریان الکتریکی، مدارها و حافظه موجود در قفل می‌توان اقدام به باز و بسته نمودن درب نمود. در قفل‌های هوشمند تایید هویت افراد از طریق کارت، رمز و یا اثر انگشت صورت می‌گیرد و در صورت تایید درب باز می‌شود.

دستگیره هوشمند درب چیست؟

دستگیره هوشمند یا دستگیره دیجیتال به‌ عنوان یکی از ایمن‌ترین و جدیدترین مدل‌های دستگیره درب شناخته می‌شود که بر روی درب ورودی منازل، محیط‌های اداری و یا تجاری نصب می‌شود. جدیدترین دستگیره هوشمند با اتصال به وای فای (WiFi) و یا بلوتوث کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا بتوانید از راه دور و از طریق اتصال تلفن همراه خود به اینترنت و سیستم وای فای، قفل درب را بدون نیاز به کلید را باز و بسته کنید. البته دستگیره هوشمند علاوه بر این سیستم پیشرفته و مدرن دارای مدل‌های دیگری همچون کارتی و یا اثر انگشتی نیز هست که این مدل‌ها نیز بدون نیاز به کلید باز می‌شوند و امنیت کاملی را برای منزل و یا محیط کار شما فراهم می‌آورند.

ما تولید کننده درب ضد سرقت در غرب تهران چیتگر هستیم.

قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس
قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس
پیشنهاد خرید

درب ضد سرقت ماکان عمودی

تومان10,000,000خرید کنید

قیمت دستگیره هوشمند درب ضد سرقت

در این بخش به مدل و قیمت قفل الکترونیکی درب ورودی سورین پلاس و قیمت قفل رمزدار درب ضد سرقت سورین پلاس   میپردازیم قیمت این محصول با خدمات پس از فروش هم تایین میشود مثلا گروه سورین وود خدمات 2 تا 5 ساله و گارانتی به این مدل قفل های هوشمند اختصاص داده است که نشان دهنده کیفیت بالای این قفل های ایمنی ضد سرقت میباشد. 

بهترین برند دستگیره هوشمند

به شخصه نمیتوان گفت که کدام برند و کدام مدل های این دستگیره ها بهترین هستند چون هر شرکت و کمپانی مدلهای خاصی تولید کرده اند و عموما با هم تفاوت دارند ولی در کل بعضی از کارخانه های تولید دستگیره هوشمند روی سیستم های خاصی مانور میدهند مثلا دستگیره هوشمند سامسونگ عموما روی نمونه های کارتی و اثر انگشتی کار میکند و کارخانه های دیگر روی تشخیص چهره قوی تر هستند ولی در کل دستگیره های هوشمند سورین پلاس در مدلهای مختلف تولید میشود و تمامی گزینه های جدید و تکنولوژی جدید را در این محصولات گنجانده است مانند تشخصی چهره و اتصال از راه دور با گوشی و سیستم های اثر انگشت و کارتی و … تولید این دستگیره های هوشمند با الیاژ کیفیت بالا تولید میشود و در بازار قفل های هوشمند ایران حرف اول را میزند.

ما در کنار تولید و واردات دستگیره های هوشمند ضد سرقت درب های ضد سرقت هم تولید مینماییم.

درب ضد سرقت ایرانی
مشاهده
قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس
قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس

آشنایی با دستگیره دیجیتال

دستگیره دیجیتال و هوشمند مدلی از قفل هوشمند است که به دلیل نوع طراحی به این نام شناخته شده است. از دستگیره دیجیتال می‌توان به عنوان قفل و دستگیره درب ورودی آپارتمان و درب های اتاق  و یا محل کار استفاده نمود. کارکرد و میزان امنیت این محصولات دقیقا مشابه سایر مدلهای قفل درب هوشمند است.

انواع دستگیره هوشمند درب

دستگیره‌های هوشمند یا دیجیتال دارای مدل‌های مختلفی هستند که هریک از آن‌ها سازوکار و ویژگی‌های خاص خود را داشته و بر اساس نیاز خود می‌توانید یکی از مدل‌های آن را انتخاب نمایید. این دستگیره ها باعث میشوند که سارقین دیگر نتوانند به راحتی وارد منزل شما شده و به خاطر این امر خانه و محیط زندگی شما امن تر میشود و انواع دستگیره هوشمند درب ضد سرقت در طرح ها و مدل های مختلف در مجموعه ما موجود است

دستگیره هوشمند رمزی

این نمونه قفل و دستگیره هوشمند مدل رمزی رایج‌ترین نوع دستگیره هوشمند است که قفلهای آن با وارد نمودن رمز باز می‌شود.

برای باز نمودن قفل درب ضد سرقت تجهیز شده به دستگیره هوشمند مدل رمزی 3 گزینه دارید:

  1. رمز واحد برای باز کردن قفل هوشمند
  2. استفاده از رمز مخصوص به ازای هر فرد
  3. مدل ویژه رمز یک بار مصرف برای مهمان

این نمونه قفل‌های دیجیتال قابل نصب بر روی انواع درب ورودی و درب اتاقی و درب ضد سرقت هستند و علاوه بر امنیت، ظاهری بسیار شیک برای درب ایجاد می‌کنند.

قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس
قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس

دستگیره هوشمند کارتی

دستگیره هوشمند کارتی نیز از دیگر انواع دستگیره هوشمند درب است و همان‌طور که از نام آن پیداست با استفاده از کارت مخصوص باز می‌شود. مهم‌ترین ویژگی دستگیره کارتی درب این است که به ازای هر فرد می‌توانید از یک کارت استفاده کنید تا در صورت مفقود شدن کارت به‌راحتی قادر به حذف آن از حافظه دستگیره باشید.

سیستم ارسال پیامک

دستگیره های دیجیتال نیز با پیشرفت تکنولوژی، مدام به روز می شوند. از خصوصیات جالب و جدید آن ها قابلیت ارسال پیامک برای شما است. شما می توانید شماره تلفن همراه خود را برای دستگاه تعریف کنید، هر عملکردی از دستگیره که اجرا شود، خبرِ آن با یک پیام کوتاه برای شما ارسال می شود. برای مثال تصویر کنید که در زمان نبود شما در منزل و هنگامی که سر کار هستید، فرزند یا والدین مسن شما به منزل باز می گردند، با باز شدن قفل درب توسط آن ها و کد ویژه ای که در اختیار دارند، به شما اطلاع داده می شود که چه کسی در چه زمانی درب را باز کرده و وارد منزل شده، پس می توانید بدون نگرانی به زمان رسیدن آن ها به خانه، به کار خود برسید.

قیمت دستگیره هوشمند درب ضد سرقت

قفل و دستگیره های هومند و دیجیتال در مدل های متنوعی تولید میشود و کشورهای مختلفی این محصول را تولید مینمایند. درب ضد سرقت از لحاظ امنیتی و استحکام و استاندارد بودن وقتی تایید بشود شما میتواندی روی این دربهای ضد سرقت دستگیره هوشمند وصل نمایید که دیگر هیچ سارقی نتواند به هیچ وجه درب ضد سرقت شما را باز نماید حال قیمت دستگیره هومند درب ضد سرقت بستگی به مدل انتخابی شما میباشد. قیمت این محصول به عوامل محتلفی بستگی دارد قفل ضد سرقت سورین پلاس یکی از ارزان ترین و با کیفیت ترین مدل های قفل درب ضد سرقت در بازار میباشد، که توسط مجموعه سورین وود به فروش میرسد.

درب ضد سرقت فلزی
مشاهده
قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس
قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس

دستگیره هوشمند بلوتوثی

دستگیره هوشمند بلوتوثی نیز به‌عنوان جدیدترین نسل دستگیره دیجیتالی و البته بهترین دستگیره هوشمند شناخته می‌شود که از طریق بلوتوث و همچنین وای فای وای می‌تواند قفل درب را باز و بسته کند. یعنی شما می‌توانید با اتصال تلفن همراه خود به اینترنت و یا وای فای و بلوتوث دستگیره و از راه دور، قفل درب خود را باز کنید. این مدل قفل دارای ویژگی‌های منحصر به فردی همچون قفل اتوماتیک، قفل دوبل، ریموت کنترل، سنسور IR، قفل کودک، شب‌بند، رمز موقتی مهمان و قابلیت ضد سرقت و هک است. بنابراین با نصب دستگیره دیجیتال بلوتوثی که در حال حاضر به‌عنوان بهترین دستگیرین هوشمند امنیتی در نظر گرفته می‌شود دیگر نگرانی و دغدغه‌ای بابت مسائلی همچون شکستن قفل درب توسط سارقان نخواهید داشت و می‌توانید امنیت 100 درصدی را برای محیط کار و یا منزل خود فراهم ‌آورید.

دستگیره هوشمند ارزان

قیمت دستگیره هوشمند بستگی به کارایی و مدل آن دارد، دستگیره های هوشمند قابلیت های متفاوتی دارند و این باعث آن میشود که قیمت دستگیره هوشمند متفاوت باشد. ارزان ترین دستگیره هوشمند از قابلیت های کمتری نسبت به مدل های گران تر دستگیره های دیجیتال برخوردار بوده ولی کیفیت تولید و تکنولوژی روز را دارا میباشد، برای خرید بهترین و ارزان ترین مدل دستگیره هوشمند میتوانید با گروه صنعتی سورین وود در تماس باشید.

نصب دستگیره هوشمند

برای وصل و نصب این دستگیره ها عموما افراد متخصص باید انجام بدن مانند متخصصین مجموعه سورین وود که در زمینه نصب دستگیره هوشمند خبره هستند. هیچ وقت این دستگیره ها را بعد از خرید خودتان نصب نکنید احتیاج به تخصص و تجربه دارد و کار کارشناسان وارد میباشد. نصب دستگیره هومشند در بعضی از کارخانه ها، در زمان تولید درب ضد سرقت   این دستگیره ها بر روی درب وصل میشود و آماده به محل نصب میرود ولی در بعضی مواقع این دستگیره ها جداگانه و درمحل زندگی و خانه شما روی درب ضد سرقت نصب میشود.

چگونه دستگیره هوشمند نسب میشود

شما میتوانید بعد از خرید درب ضد سرقت از مجموعه سورین وود و ثبت فاکتور مدل مورد نظر دستگیره دیجیتال سورین پلاس را انتخاب نمایید و اطلاع دهید که در کارخانه برای شما دستگیره هوشمند را نصب نمایند.

قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس
قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس

قیمت قفل رمزدار درب ضد سرقت

دستگیره های هوشمند درب ضد سرقت مدل های متنوعی دارند و عموما قیمت قفل رمزدار درب ضد سرقت بستگی به کارخانه سازنده و تکنولوژی به کار رفته بستگی دارد و عموما از 7/500/000 تومان تا  22/000/000 تومان میباشد این دستگیره ها از بهترین مواد اولیه ساخته شده و برای استفاده در تمامی مدلهای درب های ضد سرقت و درب های لابی و هتلی قابل استفاده میباشد. انواع دستگیره هوشمند درب ضد سرقت را میتوانید از مجموعه سورین وود تهیه نمایید.

دستگیره الکترونیکی با استفاده از میکروکنترولر و حافظه طراحی و ساخته شده است. میکروکنترلر 8051 به عنوان مرکز فرماندهی عمل کرده و اجزایی مانند کارت ها و صفحه کلید با آن در ارتباط هستند. دستگیره تشخیص چهره از ایمن‌ترین محصولات در این زمینه است.

کدام درب ‌ضد سرقت مناسب مناطق شرجی است؟
مشاهده

قفل هوشمند درب ضد سرقت

در قدیم قفل ها تنوع کمی داشته است و همین امر باعث میشد که سارقین به راحتی بتوانند وارد محیط خانه شما بشوند ولی در این چند ساله قفل های هوشمند در مدل ها و قابلیت های مختلفی ساخته شده اند که باعث حس امنیت بیشتر در خانه و چه بیرون خانه برای شما میشوند کارایی این قفلهای هوشمند با هم متفاوت هستند بعضی از این مدل ها با کلید مخصوص و بعضی دیگر با کارت و مدلهای دیگر با اثر انگشت و یا تشخیص چهره باز میشوند و مدلهای پیشرفته تر انها به موبایل وصل شده و رمزهای یک بار مصرف و یا رمز شخصی میسازند.

دستگیره هوشمند دیجیتال

عموما به دو مدل تقسیم میشوند. مدل اول قفل‌ دیجیتال آفلاین و مدل دوم قفل‌های دیجیتال آنلاین است.

قفل های آفلاین ساده تر از قفل های دیجیتال آنلاین بوده و عموما به سیستم های وایرلسی مانند گوشی و … وصل نمیشوند و نمشود آنها را از راه دور کنترول کرد. در قفل های هوشمند آنلاین امکان اتصال به وسایلی مانند گوشی تلفن همراه و لوازم بیسیم را دارد و از طریق آنها کنترول میشود. در تمام مدل های دستگیره هوشمند چه افلاین و چه آنلاین قابلیت باز شدن دستی برای صاحب خانه وجود دارد و ربطی به مدل و نمونه های آنها ندارد. نمونه هایی از این دسترسی ها، بازگشایی قفل دیجیتال از طریق رمز، کارت، اثرانگشت، کلید مکانیکی، تشخیص چهره، تشخیص کف دست و غیره است.

قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس
قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس

دستگیره هوشمند سورین پلاس مدل اشنایدر

این نمونه دستگیره هومند در مجموعه سورین وود با برند تجاری سورین پلاس موجود میباشد.

  • قفل کارتی و دستگیره تشخیص چهره موبایلی
  • رنگ نانو الکتروپلیتینگ
  • ورن 5 گیلوگرم
  • باز شدن دستگیره با کلید فیزیکی، اثر انگشت و کارت
  • قفل کودک و …
  • گارانتی 2 ساله سورین پلاس
قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس
قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس

دستگیره هوشمند سورین پلاس مدل هانس

مدل هانس یکی از پر فروش ترین دستگیره های هوشمند مجموعه سورین وود میباشد.

  • قفل اثرانگشتی دیجیتالی
  • قابل نصب بر روی انواع درب ها
  • قابلیت ورود با کارت، اثر انگشت
  • قفل کودک و …
  • گارانتی 2 ساله سورین پلاس
قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس
قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس

دستگیره هوشمند سورین پلاس مدل شیلر

شکل ظاهری زیبا در کنار تکنولوژی روز باعث شده این مدل دستگیره هوشمند یکی از زیباترین دستگیره های دیجیتال و هومشند مجموعه سورین وود باشد.

  • دستگیره اثر انگشتی و قفل تشخیص چهره
  • قابل نصب بر روی انواع درب ها
  • قابلیت ورود با کارت، اثر انگشت، رمز
  • تشخیص چهره حرفه ایی
  • قفل کودک و …
  • گارانتی 2 ساله سورین پلاس
قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس
قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس

دستگیره هوشمند سورین پلاس مدل گلکسی

در کنار سادگی و زیبایی و کارایی بالا این مدل جزو ارزان ترین دستگیره های اب کیفیت مجموعه سورین وود میباشد.

  • دستگیره کارتی هتلی هوشمند و اثر انگشتی
  • قابل نصب بر روی انواع درب ها
  • نحوه باز شدن کلید فیزیکی، اثر انگشت و کارت
  • قفل کودک و …
  • گارانتی 2 ساله سورین پلاس
قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس
قفل و دستگیره هوشمند سورین پلاس

عمده تفاوت قفل های دیجیتال درب ضد سرقت آنلاین و آفلاین

قفل‌های آفلاین قابلیت کنترل از راه دور ندارند، به این معنی که همان قفل های سنتی هستند با درگاه های دیجیتال. اما قفل‌های آنلاین می‌توانند تمام ورود و خروج‌ها را ثبت نمایند، از راه دور با روش های مختلف مانند ارسال ریکوست یا تولید رمز یک بار مصرف اقدام به باز کردن درب برای مراجعه‌کننده نمایند و در صورتی که سارق یا خرابکاری اقدام به شکستن درب یا قفل نمود شما را با ارسال نوتیفیکیشن هشدار آگاه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره با ما (24ساعته)
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟