انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت سورین وود
درب ضد سرقت سورین وود
پیشنهاد خرید

درب ضد سرقت لوتوس

تومان17,000,000خرید کنید

انواع درب ضد سرقت

در این مقاله (انواع درب ضد سرقت) به معرفی و توضیح انواع مختلف درب ضد سرقت و کارایی درب ضد سرقت ایرانی، درب ضد سرقت چینی، درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت ایتالیایی و انواع درب ضد سرقت چوبی و درب ضد سرقت فلزی و درب ضد سرقت سکوریت و مدلهای مختلف درب ضد سرقت میپردازیم. با گروه سورین وود همراه باشید.

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت پوشش فیزیکی است برای ممانعت از ورود افراد غیر مجاز و کنترل رفت و آمد به صورت دلخواه، وقتی از کلمه درب ضد سرقت استفاده میکنیم، اصولا انتظارات امنیتی ما بالا میرود. ویژگی‌ مشترک که در  انواع درب ضد سرقت میباشد:

  • مقاومت بالا در برابر ضربه و اجسام خارجی
  • چهارچوب محکم و قویی از جنس فلز و وصل شده به دیوار
  • مقاومت بودن در برابر حریق و رطوبت و خوردگی ناشی از حشرات
  • نوار پلاستیکی برای بالا بردن مقاومت در برابر گرد و غبار و  عایق بودن از لحاظ حرارت و صدا
  • قفل محکم  در جهت‌های مختلف به منظور جلوگیری از ورود سارق
  • یراق‌آلات محکم برای تحمل وزن انواع درب ضد سرقت و ضربه
  • ظاهر و تنوع رنگ و مدل
اجزای داخلی درب ضد سرقت سورین وود
اجزای داخلی درب ضد سرقت سورین وود

انواع درب ضد سرقت

یکی از روش‌هایی که امروزه امنیت ساختمان‌ها را تضمین می‌کند، استفاده از درب ضد سرقت است. جدا از امنیت و زیبایی، درب ضد سرقت در برابر تخریب و اهرم نمودن از امنیت بالای برخوردار است، بنابراین کسی نمی‌تواند به صورت غیرمجاز  وارد منزل و محیط امن شما شود.

برای این که بدانید چه نوع درب ضدسرقت برای منزل و محل کار شما مناسب است، باید با انواع درب ضد سرقت آشنا شوید، مجموعه سورین وود در ادامه مقاله انواع درب ضد سرقت از نظر ظاهری و زیبایی و کارایی را به شما توضیح خواهد داد.

گروه صنعتی سورین وود

تولیدکننده انواع درب ضد سرقت و درب ساختمانی و درب حیاط و انواع مختلف درب لابی و درب و پنجره های یو پی وی سی، سال‌های زیادی است که در این زمینه فعالیت دارد و از تیم متخصص و مجرب خود برای کسب رضایت مشتریان به کار می‌برد. خرید مستقیم واتسپ  و اینستاگرام برای اطلاعات بیشتر روی لینک گروه سورین وود کلیک کنید.

»تمامی انواع محصولاتی که توسط این گروه تولید می‌شود مطابق با استاندارهای جهانی ساخته شده‌اند و کیفیت بالایی دارند.«

 

درب ضد سرقت سورین وود
درب ضد سرقت سورین وود
پیشنهاد خرید

درب ضد سرقت ماکان افقی

تومان10,000,000خرید کنید

آشنایی با انواع درب ضد سرقت از لحاظ کشور تولید کننده درب ضد سرقت

  1. درب ضد سرقت ایرانی

کارخانه جات و تولیدی های زیادی در کشور ایران وجود دارند که مواد اولیه و لوازم و یراق آلات درب ضد سرقت را جداگانه خریداری نموده و با دستگاه های پیشرفته با برش و پرس کاری و به هم وصل کردن قطعات مختلف، زیباترین درب های ضد سرقت و جدیدترین درب ضد سرقت ایرانی استاندارد را درست مینمایند.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی بستگی به قطعات داخلی و بیرونی به کار رفته دارد، همچنین کیفیت ساخت از نظر درب های ضد سرقت لاکچری و درب های ضد سرقت اقتصادی متفاوت است برای اطلاع از قیمت درب ضد سرقت به صفحه محصولات درب ضد سرقت سورین وود بروید.

 

درب ضد سرقت خورشیدی رنگ سفید سورین وود
درب ضد سرقت خورشیدی رنگ سفید سورین وود

از جایی که خدمات پس از فروش و پشتیبانی درب‌ ضد سرقت ایرانی بسیار خوب است و از نمونه‌های خارجی هیچ کم و کسری ندارد، از استقبال بالای برخوردار شده‌اند.

  1. درب ضد سرقت چینی

اکثر درب‌ ضد سرقت چینی از جنس فلز می‌باشد. نکته مهم درباره درب ضد سرقت چینی این است که ورق فولادی پشتیبان ندارد. البته برخی از انواع درب‌ ضد سرقت چینی از کیفیت فوق‌العاده بالایی برخوردار هستند که قیمت بیشتر از درب‌ ضد سرقت ایرانی دارند.

  1. درب ضد سرقت ترک

از انواع درب ضد سرقت میتوان به درب ضد سرقت ترک اشاره نمود. این درب‌ها وارد کشور می‌شوند و توسط برخی از شرکت‌های داخلی مونتاژ می‌گردند. از نظر استحکام و جنس بدنه درب ضد سرقت ترک با درب‌ ضد سرقت ایرانی همخوانی دارند. البته یراق آلات  ترکیه‌ای در رتبه بالاتری قرار دارد.

  1. درب ضد سرقت ایتالیایی

طراحی منحصر به فرد و جذاب درب ضد سرقت ایتالیایی موجب می‌شود تا زیباترین درب های ضد سرقت و بسیار خاص و دلپسند اما گران قیمت باشند. جدا از بحث ظاهر، کیفیت جنس درب ضد سرقت ایتالیایی بسیار  بالا است، امنیت  درب ضد سرقت ایتالیایی به این دلیل که محور مرکز بوده و چرخش آن‌ها در وسط انجام می‌شود و لولاها نیز مخفی می‌باشند، بسیار بالا است.

خرید درب ضد سرقت از کارخانه
مشاهده
درب ضد سرقت سورین وود
درب ضد سرقت سورین وود

انواع درب ضدسرقت از لحاظ بدنه

  • چوبی: معمولا چوب‌های راش، صنوبر، گردو و گیلاس استفاده می‌شوند. به منظور افزایش مقاومت این درب‌ها در برابر آتش و هم‌چنین افزایش استحکام آن‌ها، از یک یا دو ورق فولادی پشتیبانی نیز به کار می‌برند.
  • فلزی: فلز استنلس استیل یا همان استیل ضد زنگ در ساخت این درب‌ها به کار می‌رود. معمولا این درب‌ها چینی هستند. این فلزی بودن درب سرقت موجب می‌شود در برابر آتش سوزی و خط و خش مقاوم باشد.

  • کامپوزیت: مقاومت بالای این جنس درب ضدسرقت در برابر رطوبت بسیار قابل توجه است و به دلیل سبک بودن به راحتی می‌توان آن را تعمیر کرد. داخل این درب ضدسرقت کامپوزیت می‌توان یک ورق پوشش فولادی استفاده کرد که در برابر ضربه و موارد دیگر مقاومت بالایی دارد.
  • درب ضدسرقت HDF: در ساخت این درب از یک نوعی تخته فیبری به کار می‌برند که با فشار زیاد و به روش خشک تولید می‌شود. ظاهر این درب‌ها بسیار شبیه درب‌های چوبی است اما در برابر رطوبت و حرارت چندان مقاوم نیستند، اما مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند.
  • PVC: کیفیت طراحی و شکل‌پذیری این نوع درب ضدسرقت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هم‌چنین ویژگی مقاومت در برابر رطوبت آن موجب شده است تا گزینه مناسبی برای ورودی ساختمان باشد. شاید مقاومت بالایی در برابر حرارت نداشت باشد، اما می‌تواند در برابر خش و خط خوردگی بسیار قدرتمند ظاهر شود.
درب ضد سرقت سورین وود
درب ضد سرقت سورین وود

کیفیت و امنیت انواع درب ضد سرقت ؟

اصلی ترین مساله در خصوص درب ضد سرقت استفاده از قفل‌ با کیفیت و قویی  است. قفل درب ضد سرقت مدرن با قفل‌ معمولی درب ضد سرقت تفاوت دارد و دارای زبانه‌هایی از جنس فولادی است و به هیچ‌وجه نمی‌توان قفل ضد سرقت را مورد تخریب قرار داد.

امنیت درب ضد سرقت ایرانی

برای ایجاد امنیت بیشتر انواع قفل دیجیتال که دارای سیستم اعلان حریق و سرقت هستند را بر روی درب ضد سرقت  نصب نمایید. در این صورت با ایجاد ضربه محکم و یا دستکاری، قفل به صورت خودکار به تلفن همراه شما هشدارهایی ارسال خواهد کرد.

چهارچوب و استراکچر جدیدترین درب ضد سرقت

جدیدترین درب ضد سرقت از ورق‌های فولادی در بین رویه‌های درب ضد سرقت استفاده شده است که از بریدن درب جلوگیری می‌کنند.

نحوه نصب درب ضد سرقت ایرانی استاندار

برای نصب حتماً باید از یک نصاب درب ضد سرقت کمک بگیرید تا درب به درستی نصب و رگلاژ شود. رگلاژ نادرست درب موجب می‌شود تا با خراب کارهایی بتوان درب را به راحتی باز نمود.

 

درب ضد سرقت سورین وود
درب ضد سرقت سورین وود

انواع درب لابی ضد سرقت

مدل دیگری از درب ضد سرقت، درب لابی است.

درب لابی ضد سرقت دارای ابعاد بزرگتر نسبت به انواع درب ضد سرقت آپارتمانی هستند و عموما به صورت یک و نیم لنگه، دو لنگه و سه لنگه در بازار موجود است. درب لابی ضد سرقت از جمله درب ضد سرقت لوکس در بازار است. انواع درب ضد سرقت به طور معمول دارای رویه‌هایی از جنس چوب هستند و در برابر تابش مستقیم نورخورشید و رطوبت بسیار مقاوم هستند.

نکات مهم در خرید درب ضد سرقت
مشاهده

پرفروش ترین درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت ایرانی  و استاندار جزو پر فروش ترین درب های ضد سرقت میباشند، دلیل آن هم قیمت درب ضد سرقت که مناسب بوده و همچنین انواع درب ضد سرقت فلزی و درب ضد سرقت چوبی گارانتی های 2 تا 5 ساله دارند.

خرید درب ضد سرقت از کارخانه

برای اینکه قیمت درب ضد سرقت ایرانی و تولید داخل با کیفیت برای شما مناسب باشد، قیمت درب ضد سرقت سورین وود را تجربه کنید چون تولیدات کارخانه سورین وود بوده و همراه با خدمات نصب و حمل و همچنین گارانتی میباشد.

بهترین درب ضد سرقت ایرانی، کدام است؟

قیمت درب ضد سرقت لاکچری بستگی به مدل و ساخت قیمت های متفاوتی از 6 میلیون تا 26 میلیون است و شما عکس درب ضد سرقت جدید را در زیر تماشا مینمایید.

 

درب ضد سرقت سورین وود
درب ضد سرقت سورین وود

انواع درب‌های ضد سرقت

درب ضد سرقت ساخت چهار کشور در بازار موجود هستند که شامل درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت چینی، درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ایتالیایی میباشد. ولی عموما درب ضد سرقت اصل خارجی در ایران موجود نبوده و بیشتر درب های ضد سرقت طراح ترک و چینی و ایتالیایی میباشند. مجموعه سورین وود تمامی محصولات و  قیمت درب ضد سرقت ارزان را با همان کیفیت به شما ارائه مینماید. از انواع درب ضد سرقت میتوان به درب ضد سرقت کامپوزیتی هم اشاره نمود.

پیشنهاد خرید

درب ضد سرقت ماکان عمودی

تومان10,000,000خرید کنید

 انواع درب ضد سرقت از نظر طرح و مدل

  • درب‌های ضد سرقت CNC (شیارخور)
  • درب‌های ضد سرقت لوکس (برجسته)

بهترین تولید کننده درب ضد سرقت ایرانی

برای تولید انواع درب ضد سرقت ایرانی استاندارد باید به چند نکته توجه داشت تولید کنندگان درب ضد سرقت از مواد اولیه باکیفیت و یراق آلات حرفه ایی برای ساخت درب ضد سرقت استفاده مینمایند، بهترین تولید کننده درب ضد سرقت را میتوان از خدمات پس از فروش و گارانتی چند ساله شرکت متوجه شد.

»شرکت سورین وود بهترین تولید کننده درب ضد سرقت میباشد که در غرب تهران نماینگی فروش مستقیم درب ضد سرقت دارد.«

زیباترین درب های ضد سرقت

درب ضد سرقت از مدل ها و رنگ های متنوعی برخوردار میباشد، که بستگی به سلیقه مشتری و خریدار متفاوت است رنگ بندی های متنوع درب ضد سرقت و کیفیت و نوع چوبی و فلزی درب ضد سرقت در انواع مختلفی تولید میشود، شرکت سورین وود بالغ بر 60 مدل درب ضد سرقت در رنگبندی و مدل را تولید مینماید.

قیمت درب ضد سرقت ارزان ایرانی

با توجه به اینکه درب ضد سرقت یکی از نیازهای مهم در صنعت ساختمان میباشد، یکی از مهم ترین اجزاء ساختمان و منزل شما است، باعث حس امنیت بیشتر و جلوگیری از ورود افراد غریبه سارقین میشود وجود یک درب ضد سرقت استاندار ایرانی با قیمت پایین اولویت اولیه خرید ما میباشد.

 

درب ضد سرقت ونوس گلس سفید سورین وود
درب ضد سرقت ونوس گلس سفید سورین وود

انواع درب ضد سرقت از نظر کیفیت و ساخت

خصوصیات انواع درب ضد سرقت 

درب ضد سرقت از پرفروش‌ترین و مهم‌ترین انواع درب ضد سرقت محسوب می‌شود که ساختار متفاوتی نسبت به سایر درب‌ های ساختمانی دارد. استراکچر داخلی در ضد سرقت به شکلی می باشد که یک ورقه فولادی در آن تعبیه شده، که گاهی همراه با قوطی کشی نیز هست.

همه انواع درب ضد سرقت این استراکچر داخلی را دارند، اما درب ضد سرقت ایرانی استاندارد، دارای ورق فولادی سرتاسری در ساختار خود است. در صورتی که ورق فولادی داخلی درب ضد سرقت ساده بمحکم و ضد دزد است.

مشخصات درب ضد سرقت مدرن 

  • در مدل درب ضد سرقت از استراکچر داخلی با ورق فولادی استفاده شده.
  • یراق آلات از برند مطرح کاله
  • از مهم‌ترین ویژگی‌های درب ضد سرقت جدید و استاندارد، چشمی حرفه ایی و دوربین اشاره نمود.
  • لولای درب ضد سرقت لاکچری را میتوان تنظیم کرد.
  • درب ضد سرقت استاندار ایرانی مثل انواع درب ضد سرقت سورین وود دارای شبکه کشی داخلی میباشد.
  • رنگ استاتیک از بهترین نوع رنگ درب ضد سرقت.
  • درب ضد سرقت ایرانی استاندارد، کیفیت رنگ بالا و همچنین دستگیره هایی حرفه ایی دارد.
  • یکی از مشخصات عالی درب ضد سرقت میتوان به رگلاژ و خوب باز و بسته شدن و جفت شدن درب اشاره نمود.
  • درب ضد سرقت استاندارد سورین وود دارای عایق صدا و حرارت است.
  • انواع درب ضد سرقت سورین وود گارانتی و خدمات پس از فروش 2 ساله دارد.
درب پلی وود چیست؟
مشاهده
درب ضد سرقت السا سفید مشکی سورین وود
درب ضد سرقت السا سفید مشکی سورین وود

انواع درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت استادارد  در کارخانه جات تولید درب ضد سرقت  ایران ساخته می شود، دارای کیفیت بسیار بالایی است که این کیفیت و زیبایی  می تواند قابل مقایسه با نمدل های خارجی باشد. این مدل درب های ضد سرقت از نظر دیداری کاملاً شکل درب ضد سرقت ساخت کشورهای دیگر مانند ایتالیا و ترکیه می باشند، البته در ایران درب ضد سرقت با مشخصات مشابه درب های ضد سرقت دیگر کشورها نیز تولید می شود.

(امیدواریم تا اینجای مقاله انواع درب ضد سرقت اطلاعات مناسب را به شما ارائه نمیوده باشیم.)

قیمت درب ضد سرقت فلزی ترک

چند سالی میشود که تولیدات درب ضد سرقت ایرانی دارای استاندار جهانی شده است و برای همین موضوع دیگر اجازه واردات درب های آماده ضد سرقت را از کشور همسایه نمیدهند، البته این امر باعث شده صنعت درب ضد سرقت در ایران جان دوباره گرفته و تولید کننده های داخلی عرضه درب ضد سرقت را بیشتر و کیفیت آن را بالا ببرند و انواع درب ضد سرقت استاندار را تولید نمایند.

قیمت درب ضد سرقت لوکس

درب ضد سرقت مدل های مختلفی دارد که یکی از آنها درب ضد سرقت لوکس یا لاکچری میباشد، که عموما درب ضد سرقت لابی یا سایز بزرگ تر است درب ضد سرقت لوکس را میتوان با رنگبندی های متفاوت و اشگال گوناگو میباشد. در نگاه اول درب ضد سرقت بعد از ایمنی زیبایی و کارایی و ماندگاری بالایی باید داشته باشد که این مدل درب ضد سرقت دارای خصوصیات ذکر شده میباشد.

درب ضد سرقت مدرن سورین وود
درب ضد سرقت مدرن سورین وود

خرید درب ضد سرقت از کارخانه

انواع درب ضد سرقت را شما میتوانید بدون واسطه و با قیمت ارزان تر و کیفیت بالاتر از کارخانه جات تولید درب ضد سرقت تهیه نمایید. گروه تولیدی سورین وود انواع درب ضد سرقت را با کیفیت و قیمت ارزان برای شما فراهم نموده است.

پرفروش ترین درب ضد سرقت

برای امنیت بیشتر خانه ها و شرکت ها به درب ضد سرقت احتیاج ویژه ای دارند به همین سفارش برای درب ضد سرقت رو به افزایش بده و همچنین کیفیت درب ضد سرقت هم بالا رفته است پرفروش ترین درب های ضد سرقت عموما دارای خصوصیاتی از جمله کیفیت ساخت زیبایی بالا و رنگ بندی زیبا میباشند که در منوی درب های ضد سرقت سورین وود میتوانید انواع درب ضد سرقت را مشاهده نمایید.

درب ضد سرقت مدل آرسام
درب ضد سرقت مدل آرسام

انواع درب ضد سرقت سورین وود

  • چوبی : درب ضد سرقت چوبی
  • فلزی : درب ضد سرقت فلزی 
  • سکوریت : درب ضد سرقت شیشه ای سکوریت
  • لابی : درب ضد سرقت لابی 
  • روکش چوب : درب ضد سرقت روکش چوب 
  • بتن شیشه : درب ضد سرقت بتن شیشه 
  • مدرن : درب ضد سرقت مدرن
  • کلاسیک : درب ضد سرقت کلاسیک
  • لاکچری : درب ضد سرقت لاکچری
  • mdf : درب ضد سرقت ام دی اف
  • ترمو : درب ضد سرقت ترمو 
  • کامپوزیتی : درب ضد سرقت کامپوزیتی
  • میکروسمنت : درب ضد سرقت میکروسمنت

قیمت درب ضد سرقت 1403

مجموعه سورین وود در سال 1403 قیمت تمام درب های ضد سرقت خود را برابر با قیمت دربضد سرقت 1402 ارائه مینماید.

8 دیدگاه برای “انواع درب ضد سرقت

  1. سعید گفته:

    مطالب انواع درب ضد سرقت شما عالی بود ممنون بابت این مقاله من درب ضد سرقت لابی میخوام میشه راهنمایی کنید چه خصوصیاتی باید داشته باشه

    • soori گفته:

      سلام ممنون که از سایت سورن وود تولید کننده انواع درب ضد سرقت بازدید نموده ایید ما بهترین درب های ضد سرقت تولید میکنیم شما میتونید با بخش مشاوره و فروش ما برای اطلاع بیشتر در مورد درب ضد سرقت لابی و انواع درب ضد سرقت اطلاعات کسب کنید

    • Khatereh asghari گفته:

      مطالب درب ضدسرقتتون بسیار عالی بود ،من درب ضد سرقت برای باغ ویلا میخوام که حدودا جای مرطوبی هست ،میشه راهنماییم کنید چه دربی مناسب هست ؟

      • soori گفته:

        سلام ممنون از نظر شما بله انواع درب ضد سرقت سورین وود این قابلیت دارن که در تمامی مناطق ایران از جمله مناطق مرطوب مثل شمال کشور قابل استفاده است و قیمت آن از درب ضد سرقت دیجیکالا و برند های دیگه استاندارد تر و با کیفیت تره شما مستونسد در قسمت درب ضد سرقت انواع مختلف درب ضد سرقت مشاهده کنید و بعد با کارشاناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید تا با کیفیت ترین درب ضد سرقت خدمت شما ارائه دهند.

    • soori گفته:

      با سلام و ممنون از نظر شما در این چند ساله تولید کننده گان درب ضد سرقت با توجه به نیاز جامعه بهترین درب و با کیفیت ترین درب ضد سرقت ارائه میدن که همانند کیفیت درب ضد سرقت ترک میباشد و در منوی درب ضد سرقت شرکت سورین وود درب ضد سرقت اورجینال و اصل با گارانتی و قیمت مناسب مشابه نمونه ترک و خارجی ارئه مینماید. درب های ضد سرقت سورین وود با گارانتی 2 ساله ارائه میشه.

  2. اشتراک‌ها: درب ضد سرقت لوکس چیست؟

  3. اشتراک‌ها: درب ضد سرقت فلزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره با ما (24ساعته)
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟