از کجا درب ضد سرقت بخریم؟

بهترین درب ضد سرقت از کجا بخریم
بهترین درب ضد سرقت از کجا بخریم
پیشنهاد خرید

درب ضد سرقت مدرن سفید

تومان12,000,000خرید کنید

ارزان ترین قیمت درب ضد سرقت ایرانی

در مقاله (از کجا درب ضد سرقت بخریم؟) به شما میگوییم که بهترین درب ضد سرقت چیست و از کجا درب ضد سرقت های   درب ضد سرقت ایرانی، درب ضد سرقت چینی، درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت ایتالیایی و انواع درب ضد سرقت چوبی و درب ضد سرقت فلزی و درب ضد سرقت سکوریت و مدلهای مختلف با قیمت پایین تر خریداری نمایید.

ما تولید کننده درب ضد سرقت در مدل های مختلف هستیم.

از کجا درب ضد سرقت بخریم؟

همیشه این سوال برای کسانی که درب ضد سرقت خریداری مینمایند، پیش میاد که از کجا درب ضد سرقت بخریم؟ خوب جواب این سوال بسیار ساده است عموما درب ضد سرقت را باید از تولید کننده گان درب ضد سرقت یا کارخانه جات تولید درب ضد سرقت خریداری نمایید. به این دلیل که هم درب ضد سرقت شما نسبت به بازار ارزان تر میشود و هم میتوانید مراحل تولید درب ضد سرقت را از نزدیک مشاهده نمیاید.

خرید عمده درب ضد سرقت

خوب وقتی متوجه شدیم که درب ضد سرقت را باید از کارخانه جات و تولیدی های درب ضد سرقت خریداری نمود به این مسئله هم میرسیم که وقتی درب ضد سرقت را به صورت عمده از تولید کنندگان درب ضد سرقت خریداری نمایید قیمت آن برای شما بسیار مناسب و ارزان میشود و در کنار آن درب ضد سرقت استاندارد و حرفه ایی خرید مینمایید.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی

در بازار ایران درب ضد سرقت از قیمت 5 میلیون شروع شده و تا 25 میلیون تومان هم قابل خرید است و عموما رنج قیمت درب های استاندارد ایرانی بین 10 تا 15 میلیون تومان میباشد که خصوصیات این درب ها همگی با هم یکسان نیست ولی عموما استراکچر داخلی این درب های ضد سرقت با هم یکسان است مثلا داخل و درون این دربهای ضد سرقت عموما از جنس فولادی میباشد یک ورق فولادی و 4 عدد لچکی چهار گوشه و 5 عدد قوطی افقی داخل آن هم پر شده از ینولیت و فوم و پشم سنگ پر شده است، البته باید بگوییم که دور تا دور قفل ها هم فولاد دوبل خورده میشود برای تقویت بیشتر جای قفل  درب ضد سرقت و همچنین روکش های درب ضد سرقت در تنوع و مدل های مختلف باعث افزاریش و یا کاهش درب ضد سرقت دارد.

 

از کجا درب ضد سرقت بخریم؟
از کجا درب ضد سرقت بخریم؟
پیشنهاد خرید

درب ضد سرقت لوتوس

تومان17,000,000خرید کنید

از کجا درب ضد سرقت بخریم؟

گروه صنعتی سورین وود تولید کننده انواع درب ضد سرقت استاندارد  و همچنین تولید کننده درب اتاقی مدرن و درب مینیمال با کیفیت عالی و کمترین قیمت ممکن برای شما عزیزان تهیه می نماید.

همچنین اندازه گیری و بازدید و نصب توسط تیم محبوب با طراحی حرفه ای توسط مهندسین و همکاران مجموعه  با کمترین قیمت انجام می شود.

خرید مستقیم واتسپ  و اینستاگرام برای اطلاعات بیشتر روی لینک گروه سورین وود کلیک کنید.

بهترین مدل و برند درب ضد سرقت را از کجا تهیه کنیم؟
مشاهده

قیمت درب ضد سرقت ارزان

هر ارزانی بی دلیل نیست، ولی در مورد خرید درب ضد سرقت ارزان میتوان به نکاتی اشاره نمود که در کنار کیفیت بالا قیمت ارزانی برای شما داشته باشد. درب ضد سرقت از اجزای مختلفی تشکیل شده است که در قیمت آن تاثیر دارد. از کجا درب ضد سرقت بخریم یک سوالی است که به ما نشان میدهد که مهم است کیفیت بالا و قیمت ارزان درب ضد سرقت پس بهترین خرید درب ضد سرقت بستگی به این دو مقوله دارد یکی کیفیت بالا و دیگیری قیمت ارزان که گروه صنعتی سورین وود این دو را در کنار هم به شما خریداران عزیز هدیه میدهد، تا بهترین درب ضد سرقت را به کمترین قیمت ممکن تهیه نمایید.

درب ضد سرقت مدرن

مدل های مختلف درب ضد سرقت در مجموعه سورین وود موجود میباشد ما تولید کننده عمده و تک درب ضد سرقت در غرب تهران میباشیم. یکی از مدل های درب ضد سرقت که جدیدا برس شده است و دارای کیفیت بالایی میباشد درب ضد سرقت مدرن میباشد این مدل درب در کنار استحکام دارای ظاهری مدرن است و به طراحی جدید خانه های شما میآید، یعنی شما با یک تیر دو نشان میزنید مثلا در کنار کیفیت بالای درب ضد سرقت شما یک درب به روز و مدرن از جنس رویه سکوریت و یا رویه چوب و شیشه و یا درب ضد سرقت فلز شیشه با طراحی مدرن میباشد.

فروش درب ضد سرقت 

ما فروشنده و تولید کننده انواع درب ضد سرقت هستیم که با قیمت ارزان ولی با کیفیت بالا درب ضد سرقت را تولید و به فروش میرسانیم فروش انواع درب ضد سرقت کلاسیک و یا درب ضد سرقت فلزی یکی از چندین مدل از دربهای ضد سرقت مجموعه سورین وود میباشد که به شما راهنمایی میکند که درب ضد سرقت را از کجا و چگونه تهیه نمیایید.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی
قیمت درب ضد سرقت ایرانی
پیشنهاد خرید

درب ضد سرقت ماکان افقی

تومان10,000,000خرید کنید

از کجا و چگونه درب ضد سرقت بخریم؟

تا به این جای مقاله از کجا درب ضد سرقت بخریم؟ به نکاتی اشاره نموده ایم تا خرید درب ضد سرقت شما با ارزان ترین قیمت فراهم شود، حال ادامه مقاله را پیش میگیرم.

وقتش شما تولید کننده درب ضد سرقت باشید میتوانید قیمت تمام شده و تولید درب را به پایین ترین حد ممکن برسانید و این به نفع خریدار است که خرید مستقیم بدون واسطه از کارخانه درب ضد سرقت و درب داخلی مدرن خود را تهیه نماید.

خرید درب ضد سرقت

از مجموعه سورین وود باعث میشود در کنار کیفیت و کارایی بالای درب ضد سرقت قیمت درب ضد سرقت برای شما ارزان تر شود، که خرید برد برد برای مصرف کننده میباشد تازه ما به سازندگان محترم و انبوع سازان و سازندگان مسکن مهر و مسکن ملی شرایط ویژه ایی داریم که در کنار قیمت پایین و کیفیت بالا میتوانید با شرایط ویژه چندین ماهه نیز این درب های ضد سرقت را تهیه نمایید. مثال مبلغی را به عنوان پیش پرداخت خرید درب ضد سرقت پرداخت نموده و ما بقیه مبلغ را به صورت چند چک پرداخت مینمایید.

درب ضد سرقت چیست؟
مشاهده

قیمت درب ضد سرقت ارزان ایرانی

در مقاله از کجا درب ضد سرقت بخریم؟ سعی شده به شما بهترین روش خرید درب ضد سرقت را توضیح دهیم حال قیمت درب ضد سرقت ارزان ایرانی را شما میتوانید از مجموعه ما تهیه نمایید و در کنار تکنولوژی جدید کیفیت بالا و قیمت ارزان را تجربه کنید. در مجموعه سورین وود درب های ضد سرقت واقعا ضد سرقت میباشد و در داخل این درب های از ورق فولادی سرتاسری و همچنین شبکه های افقی و … استفاده شده است تا شما واقعی یک درب ضد سرقت اورجینال و دارای تاییده و استاندارد ساختمان را تهیه نمایید.

قیمت درب ضد سرقت چوبی

انواع درب ضد سرقت به قیمت های مختلفی تولید میشود که در بازار ایران قیمت های متنوعی دارد این درب های ضد سرقت دارای خاصیت های ویژه میباشند که هر کدام از این ویژه گی ها این دربها باعث این میشود که قیمت های متفاوتی را دارد. مانند درب های تمام چوب که گرانترین مدلهای این درب ها میشود. دیگر دربهای ضد سرقت رویه فلز میباشد و یکی از ویژگی های این درب ها ایمنی بالاتری دارد، ولی درب های ضد سرقت چوبی در کنار استقامت بالا دارای ایمنی خوب و قیمت مناسب میباشد.

 

انواع درب ضد سرقت سورین وود
انواع درب ضد سرقت سورین وود
پیشنهاد خرید

درب ضد سرقت ماکان عمودی

تومان10,000,000خرید کنید

به چه صورت درب ضد سرقت بخریم؟

عموما برای اینکه بتوانید درب ضد سرقت ارزان و خوبی خرید کنید باید از مجموعه هایی این مدل دربها رو بخرید که خود تولید کننده درب ضد سرقت هستند، چون شما درب ضد سرقت را به صورت دست اول خرید نمایید و دیگر واسطه، این وسط نیست تا درب ضد سرقت شما گران تر شود. حال توضیحی در مورد انواع مختلف درب ضد سرقت در مدلهای ترک و ایتالیی و ایرانی میدهیم.

قیمت درب ضد سرقت ترک اصل 

درب ضد سرقت ترک اصل به دلیل اینکه در کشور ترکیه تولید میشود و وارداتی است و واسطه زیادی از تولید تا خرید در ایران دارد، باعث افزایش قیمت نسبت به درب های ضد سرقت ایرانی میباشد. با این حال کیفیت درب ضد سرقت ایرانی استاندارد مطابق با نمونه های خارجی و درب های ترک میباشد که در ایران تولید میشود و قابل مقایسه با نمونه های خارجی است.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی

وقتی دربی در داخل ایران و توسط تولید کنندگان داخلی تولید میشود هم کیفیت بالاتری دارد و هم قیمت مناسب تری نسبت به مدل های مشابه خارجی پس خرید درب ضد سرقت ایرانی به صرفه تر بوده چون هم تولید داخلی همایت کرده ایید و هم محصولی با کیفیت بالا استفاده نموده اید. درب ضد سرقت ایرانی قیمتی به مراتب پایین تر از مدل های خارجی در بازار دارد. و 2 سال گارانتی رویه و 5 سال گارانتی قفل دارد.

 

درب فلزی حیاطی و تراسی سورین وود
درب فلزی حیاطی و تراسی سورین وود

از کجا و چطور درب ضد سرقت بخریم؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم شما باید از تولید کننده و یا کارخانه تولید درب ضد سرقت انواع درب های خود را خریداری کنید تا با کمترین قیمت درب ضد سرقت به دست شما برسد. مثال اگر شما از واسطه بخواهید درب ضد سرقت را خریداری کنید اول انکه این واسطه مبلغی را روی درب ضد سرقت میکشد و با هزینه حمل و نقل و جابه جایی و انبار داری قیمت تمام شده درب ضد سرقت خیلی بالاتر از زمانی است که شما درب ضد سرقت را از کارخانه تهیه میناییم.

مشخصات فنی درب ضد سرقت
مشاهده

قیمت درب ضد سرقت لوکس

دربهای ضد سرقت مدل های مختلفی دارد که عموما روکش این دربها بیشتر روی قیمت انها تاثیر دارد، چون عموما درب هایی که توسط گروه صنعتی سورین وود تهیه میشود استراکچر داخلی یکسانی دارند و فقط رویه و روکش درب ضد سرقت ها با هم متفاوت هستند و مدل های مدرن، کلاسیک و ساده را شکل میدهد. درب های ضد سرقت لوکس یکی از زیباترین درب های مجموعه سورین وود میباشد که رویه های انها از جنس چوب گردو و ترکیبی از سبک های کلاسیک و مدرن است که درب ضد سرقت لوکس را شکل میدهد.

درب ضد سرقت فلزی لوکس

این مدل درب ها را به صورت روکش فلز هم میتوان ساخت درب ضد سرقت فلزی لوکس یکی از خاص ترین دربهای ضد سرقت میباشد که در کنار زیبایی دو چندان و مقاومت فولاد گونه داشته و با روکش فلزی خود هم استحکام بالا و هم شکل لوکس دارد و به محیط راه پله و راهروی خانه شما زیبایی به ارمغان میآورد. درب ضد سرقت فلزی لوکس نسبت به مدل های درب ضد سرقت فلزی معمولی قیمتی بالاتر دارد ولی شما میتوانید با خرید از کارخانه تولید درب ضد سرقت قیمت مناسبی برای این محصول بپردازید.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی لوکس

قدیم مهم ترین دلیل برای خرید درب ضد سرقت، امنیت و استقامت بالای این درب ها بوده است، ولی با کذشت سالها زیبایی و تنوع هم به ایمن بودن این دربهای ضد سرقت لوکس اظافه شده است. درب ضد سرقت لوکس از دربهای با قیمت بالا در بازار تولید درب می باشد. نام دیگر این دربها  درب ضد سرقت لاکچری است و تولید درب ضد سرقت لوکس  از بروز ترین و گرانترین مواد مصرفی استفاده شده است.

 

مشخصات فنی درب ضد سرقت سورین وود
مشخصات فنی درب ضد سرقت سورین وود

قیمت درب ضد سرقت ارزان

هر ارزانی بی دلیل نیست، ولی در مورد خرید درب ضد سرقت ارزان میتوان به نکاتی اشاره نمود که در کنار کیفیت بالا قیمت ارزانی برای شما داشته باشد. درب ضد سرقت از اجزای مختلفی تشکیل شده است که در قیمت آن تاثیر دارد. از کجا درب ضد سرقت بخریم یک سوالی است که به ما نشان میدهد که مهم است کیفیت بالا و قیمت ارزان درب ضد سرقت پس بهترین خرید درب ضد سرقت بستگی به این دو مقوله دارد یکی کیفیت بالا و دیگیری قیمت ارزان که گروه صنعتی سورین وود این دو را در کنار هم به شما خریداران عزیز هدیه میدهد، تا بهترین درب ضد سرقت را به کمترین قیمت ممکن تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره با ما (24ساعته)
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟